buiten de nieuwe mediabox next (voorheen horizon) heb ik via de horizonbox ook een externe dvd-player via de box aangesloten gehad middels audiokabels (rood en wit). bestaat er ook een mogelijkheid om deze dvd-player (samsung) op de nieuwe mediabox next aan te sluiten?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is wat @Bert schrijft dat kan niet. En ik denk dat het ook vreemd zou zijn om op een mediabox (een apparaat dat signaal naar je TV stuurt) nóg een apparaat aan te sluiten. Het lijkt me meer logisch om je DVD-speler op je TV aan te sluiten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nee, die mogelijkheid is er niet.
Het is wat @Bert schrijft dat kan niet. En ik denk dat het ook vreemd zou zijn om op een mediabox (een apparaat dat signaal naar je TV stuurt) nóg een apparaat aan te sluiten. Het lijkt me meer logisch om je DVD-speler op je TV aan te sluiten.
Bert en Wim bedankt.
Ik zal proberen de dvd-player direkt met de tv te verbinden middels een hdmi-kabel
@JoEllPeters u had de audio uitgang van de Mediabox xl (voorheen horizon) op uw dvd systeem? Is het echt een speler of zoals dat heet een HTS Home Theater System?
De Mediabox XL (Horizon) heeft geen ingangen enkel uitgangen ik vraag mij dus af wat u wou bereiken met uw vorige opstelling. De Next heeft ook enkel uitgangen zoals is genoemd kan daar niks op worden aangesloten. Enkel de audio zou op een extern systeem kunnen worden aangesloten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.