Ik heb een Quantus radio waar ik via de kabel van Ziggo DAB zenders op ontvang.
Nu heb ik een Panasonic stereo redio gekocht SC-PMX94 EG-K
als ik de kabel van de Quantus radio aansluit op Panasonic ontvangen ik geen zenders
Zijn er mogelijkheden om via de kabel wel zenders te ontvangen op de Panasonic
Coackabel komt via modem naar de woonkamer en daar zit splitter waar i kabel naar TV gaat en de andere naar de Quatus
het maak mij niet uit wat of de zenders via FM of DAB komen als ik maar zenders kan ontvangen
Wie kan mij hiermee helpen
J.v.d.Burg
Opgelost! Ga naar oplossing.
De QE317 ontvangt DVB-C, DAB+ is alleen actief in de ether en wordt niet door Ziggo doorgegeven.
Als je radio wilt luisteren via DVB-C m.b.v. de QE317, dan moet je de SC-PMX94 instellen op de externe ingang waarop de QE317 is aangesloten (AUX IN of OPT IN). Een coaxkabel vanaf de splitter op de SC-PMX94 aansluiten heeft geen zin omdat analoge FM-radio sinds enkele jaren niet meer wordt doorgegeven door Ziggo.
Als je radio wilt luisteren via FM of DAB+, dan moet je een draad- of telescoopantenne aansluiten op de SC-PMX94 en is de QE317 overbodig. Een draadantenne werd meegeleverd met de SC-PMX94.
Je moet een antenne gebruiken. DAB & FM signalen staan niet op de kabel.
De Quantis maakt gebruik van dvb-c.(kort gezegd tv zonder beeld).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De QE317 ontvangt DVB-C, DAB+ is alleen actief in de ether en wordt niet door Ziggo doorgegeven.
Als je radio wilt luisteren via DVB-C m.b.v. de QE317, dan moet je de SC-PMX94 instellen op de externe ingang waarop de QE317 is aangesloten (AUX IN of OPT IN). Een coaxkabel vanaf de splitter op de SC-PMX94 aansluiten heeft geen zin omdat analoge FM-radio sinds enkele jaren niet meer wordt doorgegeven door Ziggo.
Als je radio wilt luisteren via FM of DAB+, dan moet je een draad- of telescoopantenne aansluiten op de SC-PMX94 en is de QE317 overbodig. Een draadantenne werd meegeleverd met de SC-PMX94.
Je moet een antenne gebruiken. DAB & FM signalen staan niet op de kabel.
De Quantis maakt gebruik van dvb-c.(kort gezegd tv zonder beeld).
hartelijke dank voor Uw hulp
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.