Het lukt niet op mijn Nest mini op te zeggen.
Ik kan het niet online opzeggen via mijn ziggo en het telefoonnummer waarnaar wordt verwezen (0900 - 0730). Die kunnen dat ook niet. Ik moet maar later terugbellen wordt mij gezegd. Online aanvragen lukt gemakkelijk, maar iets opzeggen blikt lastig bij ziggo.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!
Hey @RbnA Komt voor de bakker! De Next Mini is opgezegd. Per mail volgt de bevestiging en met een paar dagen de retourdoos. Bewaar het verzendbewijs net zolang totdat er bericht volgt dat wij de Mini retour ontvangen hebben. Je weet maar nooit 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik vermoed dat je de verkeerde afdeling hebt gebeld:
Wil je ons persoonlijk spreken? Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo). We zijn dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
gaat het om de hoofd box of een extra next mini ?
in geval van de hoofd box wordt ook het tv gedeelte opgezegd,
wil je Ziggo go dan wel behouden
@Bert schreef:Ik vermoed dat je de verkeerde afdeling hebt gebeld:
Wil je ons persoonlijk spreken? Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo). We zijn dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
Zeker:
"... dan bestel je een Extra telefoonlijn telefonisch via 0900 - 0730"
Goedemiddag @RbnA, welkom op de Ziggo Community! 🙂
Ik kan de Next Mini ook voor je opzeggen. Laat je hier weten of ik dit voor je uit kan voeren? Dit om te voorkomen dat er dingen door elkaar gaan lopen. 🙂
Ja als u dat kan opzeggen ,dan zou dat fijn zijn!
Hey @RbnA Komt voor de bakker! De Next Mini is opgezegd. Per mail volgt de bevestiging en met een paar dagen de retourdoos. Bewaar het verzendbewijs net zolang totdat er bericht volgt dat wij de Mini retour ontvangen hebben. Je weet maar nooit 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.