Ik wil het abonnement op de extra next mini beëindigen. De gewone Next blijft gewoon maar voor de extra tv’s ga ik Apple TV’s gebruiken.
Hoe geef ik dat aan bij mijn producten?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo! @hans6011 Ik heb het gelijk voor je geregeld! Je krijgt een retourdoos opgestuurd zodat je de Mini naar ons terug kan sturen. Bewaar je het bonnetje goed van PostNL? 🙂
Voor anderen die ook graag hun extra apparatuur wil opzeggen, dit kan je zelf regelen via MijnZiggo!
Daarna mag je het retour sturen volgens het retourproces!
Linkjes met informatie vind je hieronder:
Opzeggen | Klantenservice | Ziggo
Ziggo apparaten terugsturen | Klantenservice | Ziggo
Extra tv in huis | Televisie | Ziggo
Als er nog onduidelijkheden zijn, dan weet je ons te vinden!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
een moderator kan de extra next mini voor je opzeggen
Hallo! @hans6011 Ik heb het gelijk voor je geregeld! Je krijgt een retourdoos opgestuurd zodat je de Mini naar ons terug kan sturen. Bewaar je het bonnetje goed van PostNL? 🙂
Voor anderen die ook graag hun extra apparatuur wil opzeggen, dit kan je zelf regelen via MijnZiggo!
Daarna mag je het retour sturen volgens het retourproces!
Linkjes met informatie vind je hieronder:
Opzeggen | Klantenservice | Ziggo
Ziggo apparaten terugsturen | Klantenservice | Ziggo
Extra tv in huis | Televisie | Ziggo
Als er nog onduidelijkheden zijn, dan weet je ons te vinden!
Dank voor snelle reactie.
twijfelde aan mijzelf.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.