Hoi, mijn oude Cisco TV ontvanger heeft kuren. Deze wil ik graag omruilen voor een Next-mini. In "mijn Ziggo" lukt dat niet. Het abonnement moet natuurlijk hetzelfde blijven.
(ik weet dat de Next-mini geen coax en audio aansluiting heeft)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!
Het is toch gelukt om het abonnement te wijzigen via mijn Ziggo.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@John77 wrote:Hoi, mijn oude Cisco TV ontvanger heeft kuren. Deze wil ik graag omruilen voor een Next-mini.
In "mijn Ziggo" lukt dat niet. Het abonnement moet natuurlijk het zelfde blijven.
(ik weet dat de Next geen coax en audio aansluiting heeft)
De Next heeft wel Coax, de Next Mini niet.
Als de Cisco vanuit fZiggo is (Ziggo van voor de samenvoeging met UPC) is de Cisco eigendom van de klant en wordt deze niet omgeruild. De klant kan dan een nieuw abonnement nemen inclusief Next of Next Mini, de Cisco blijft dan gewoon bij de klant.
De Cisco is geen eigendom. (fUPC)
Ik had ook een Cisco, geen eigendom. Ze willen die oude meuk helemaal niet terughebben. Kijk ook even of je abonnementskosten niet verlaagd kunnen. Ik heb hetzelfde gemak, maar betaal 10 euro minder.
Onder je huidige abonnement valt geen Next of Next Mini. Daarom kan dat nu niet.
Je zult je abonnement moeten vernieuwen.
Die Cisco kan je daarna inleveren bij het inleverpunt oude apparaten in je gemeente. Als je deze retourneert dan doet Ziggo dat.
je moet inderdaad even aangeven welk hedendaags internet én tv abo je wilt, met next of next mini
dus:
internet lite / start / start xxl / elite
tv start / complete / max . next of next mini
met of zonder vaste telefoon
als je ook wilt kunnen opnemen met de next (cloud opnames) is minimaal tv compleet vereist
De voor en nadelen van de mini weet ik allemaal.
Maar omdat mijn Cisco TV ontvanger defect is (paar keer per avond valt hij uit, geeft loading aan) ga ik toch geen nieuw abonnement aan.
Ik hoop dat een Moderator hier nog langs komt.
https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/next-mini/omruilen
@John77 Je gaat wel degelijk een nieuw abonnement aan, dus een abonnement uit het huidig Ziggo portfolio. Aangezien je een verouderd abonnementsvorm hebt. Een nieuw jaarcontract is alleen van toepassing bij gebruikmaken van een actie/korting. Een Mediabox Next/ Next Mini kan hoe dan ook niet toegevoegd worden aan een verouderd abonnement. Ook een moderator zal je hetzelfde aangeven.
@John77 wrote:De voor en nadelen van de mini weet ik allemaal.
Maar omdat mijn Cisco TV ontvanger defect is (paar keer per avond valt hij uit, geeft loading aan) ga ik toch geen nieuw abonnement aan.
Ik hoop dat een Moderator hier nog langs komt.
https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/next-mini/omruilen
Voorlopig als het niet opnemen betreft kan je de coax ook in de tv doen als deze DVB-C ondersteund. Dan zou je als het naar behoren werkt gewoon tv moeten kunnen kijken zonder uitval totdat je abonnement is omgezet naar een met Next Mini
Het is toch gelukt om het abonnement te wijzigen via mijn Ziggo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.