Vraag
Reacties
Oplossing
John77
Level 5

Hoe kan ik de Cisco mediabox omruilen voor de Next Mini?

Hoi, mijn oude Cisco TV ontvanger heeft kuren. Deze wil ik graag omruilen voor een Next-mini. In "mijn Ziggo" lukt dat niet. Het abonnement moet natuurlijk hetzelfde blijven.

(ik weet dat de Next-mini geen coax en audio aansluiting heeft)

0 Kudos
Oplossingen

Lukt het aanpassen van je abonnement niet?

Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
John77
Level 5
Topicstarter

Het is toch gelukt om het  abonnement te wijzigen via mijn Ziggo. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
Template
Level 17

@John77 wrote:

Hoi, mijn oude Cisco TV ontvanger heeft kuren. Deze wil ik graag omruilen voor een Next-mini.

In "mijn Ziggo" lukt dat niet. Het abonnement moet natuurlijk het zelfde blijven.

(ik weet dat de Next geen coax en audio aansluiting heeft)

De Next heeft wel Coax, de Next Mini niet. 

Als de Cisco vanuit fZiggo is (Ziggo van voor de samenvoeging met UPC) is de Cisco eigendom van de klant en wordt deze niet omgeruild. De klant kan dan een nieuw abonnement nemen inclusief Next of Next Mini, de Cisco blijft dan gewoon bij de klant. 

John77
Level 5
Topicstarter

De Cisco is geen eigendom. (fUPC)

0 Kudos
stevienieuw
Level 10

Ik had ook een Cisco, geen eigendom. Ze willen die oude meuk helemaal niet terughebben. Kijk ook even of je abonnementskosten niet verlaagd kunnen. Ik heb hetzelfde gemak, maar betaal 10 euro minder.

0 Kudos
Peterg2
Level 6

Onder je huidige abonnement valt geen Next of Next Mini. Daarom kan dat nu niet.

Je zult je abonnement moeten vernieuwen.

Die Cisco kan je daarna inleveren bij het inleverpunt oude apparaten in je gemeente. Als je deze retourneert dan doet Ziggo dat.

0 Kudos
Gio2903
Level 17

je moet inderdaad even aangeven welk hedendaags internet én tv abo je wilt, met next of next mini

dus:

internet lite / start / start xxl / elite

tv start / complete / max . next of next mini

met of zonder vaste telefoon

https://www.ziggo.nl/alles-in-1

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

als je ook wilt kunnen opnemen met de next (cloud opnames) is minimaal tv compleet vereist

0 Kudos
John77
Level 5
Topicstarter

De voor en nadelen van de mini weet ik allemaal.

Maar omdat mijn Cisco TV ontvanger defect is (paar keer per avond valt hij uit, geeft loading aan) ga ik toch geen nieuw abonnement aan. 

Ik hoop dat een Moderator hier nog langs komt.

https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/next-mini/omruilen

0 Kudos
Pineapple
Level 16

@John77 Je gaat wel degelijk een nieuw abonnement aan, dus een abonnement uit het huidig Ziggo portfolio. Aangezien je een verouderd abonnementsvorm hebt. Een nieuw jaarcontract is alleen van toepassing bij gebruikmaken van een actie/korting. Een Mediabox Next/ Next Mini kan hoe dan ook niet toegevoegd worden aan een verouderd abonnement. Ook een moderator zal je hetzelfde aangeven. 

0 Kudos
Template
Level 17

@John77 wrote:

De voor en nadelen van de mini weet ik allemaal.

Maar omdat mijn Cisco TV ontvanger defect is (paar keer per avond valt hij uit, geeft loading aan) ga ik toch geen nieuw abonnement aan. 

Ik hoop dat een Moderator hier nog langs komt.

https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/next-mini/omruilen

Voorlopig als het niet opnemen betreft kan je de coax ook in de tv doen als deze DVB-C ondersteund. Dan zou je als het naar behoren werkt gewoon tv moeten kunnen kijken zonder uitval totdat je abonnement is omgezet naar een met Next Mini 

0 Kudos
John77
Level 5
Topicstarter

Het is toch gelukt om het  abonnement te wijzigen via mijn Ziggo.