Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
trebor66
Level 11

Hoe kan ik de CI+ module opzeggen?

Goedemorgen,  ik zou graag de CI+module die ik gebruik willen opzeggen. Zou een moderator dit in gang kunnen zetten? Bij voorbaat dank

0 Kudos
Oplossingen

Eén of meer diensten van Ziggo opzeggen?

Wil jij je digitale TV, internet of telefonie van Ziggo opzeggen? Dat kan alléén via onze klantenservice. Neem contact met ons op via de chat, dan is het zo geregeld.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb de Extra CI+ Module voor je opgezegd @trebor66.

Je ontvangt van ons nog een e-mail ter bevestiging. 

Wil jij ook graag je extra CI module of andere apparatuur opzeggen? Gebruik dan de chat knop hierboven in het topic!

Bekijk in context

Ga naar reactie
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

als het niet om her hoofdproduct gaat dan is opzeggen mogelijk anders dient het hele tv pakket te worden opgezegd,

gaat het om een eigen gekochte smartcard dan kun je die beter actief laten,

gedeactiveerde eigen gekochte smartcards kunnen niet meer geactiveerd worden

trebor66
Level 11
Topicstarter

Het is een extra CI+ module van Ziggo, waar ik 2 euro per maand voor betaal. Daar wil ik van af..  Voor de rest moet alles het zelfde blijven.

Marco
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb de Extra CI+ Module voor je opgezegd @trebor66.

Je ontvangt van ons nog een e-mail ter bevestiging. 

Wil jij ook graag je extra CI module of andere apparatuur opzeggen? Gebruik dan de chat knop hierboven in het topic!
Ga naar reactie
trebor66
Level 11
Topicstarter

@Marco  dank voor de genomen actie. In de "over de bestelling" e-mail staat dat de module niet retour hoeft, dat verbaast me ook, maar het staat er wel, of ik moet het verkeerd intepreteren.

Sommige apparatuur is niet meer nodig

Omdat je nu een ander abonnement hebt, of omdat je nieuwe apparatuur van ons krijgt. Kijk je mee wat er mee moet gebeuren?

Type apparaat
(Serienr.)
Retour?
Toelichting

CI+ Module
(180722500707)
Nee
Hou het apparaat of lever 'm in bij de milieustraat.

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Dag @trebor66 - het klopt wat je zegt. De CI+ module hoeft niet (meer) retour. Deze mag je dus inleveren bij de milieustraat. Dank voor je oplettendheid!

De eerdere reactie van Marco heb ik dan ook wat aangepast om verwarring bij eventuele mee lezers te voorkomen.

trebor66
Level 11
Topicstarter

Top, dank je wel.