Goedemorgen, ik zou graag de CI+module die ik gebruik willen opzeggen. Zou een moderator dit in gang kunnen zetten? Bij voorbaat dank
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wil jij je digitale TV, internet of telefonie van Ziggo opzeggen? Dat kan alléén via onze klantenservice. Neem contact met ons op via de chat, dan is het zo geregeld.
Ik heb de Extra CI+ Module voor je opgezegd @trebor66.
Je ontvangt van ons nog een e-mail ter bevestiging.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
als het niet om her hoofdproduct gaat dan is opzeggen mogelijk anders dient het hele tv pakket te worden opgezegd,
gaat het om een eigen gekochte smartcard dan kun je die beter actief laten,
gedeactiveerde eigen gekochte smartcards kunnen niet meer geactiveerd worden
Het is een extra CI+ module van Ziggo, waar ik 2 euro per maand voor betaal. Daar wil ik van af.. Voor de rest moet alles het zelfde blijven.
Ik heb de Extra CI+ Module voor je opgezegd @trebor66.
Je ontvangt van ons nog een e-mail ter bevestiging.
@Marco dank voor de genomen actie. In de "over de bestelling" e-mail staat dat de module niet retour hoeft, dat verbaast me ook, maar het staat er wel, of ik moet het verkeerd intepreteren.
Sommige apparatuur is niet meer nodig | |
Omdat je nu een ander abonnement hebt, of omdat je nieuwe apparatuur van ons krijgt. Kijk je mee wat er mee moet gebeuren? |
Type apparaat (Serienr.) | Retour? | Toelichting | |
CI+ Module (180722500707) | Nee | Hou het apparaat of lever 'm in bij de milieustraat. | |
Dag @trebor66 - het klopt wat je zegt. De CI+ module hoeft niet (meer) retour. Deze mag je dus inleveren bij de milieustraat. Dank voor je oplettendheid!
De eerdere reactie van Marco heb ik dan ook wat aangepast om verwarring bij eventuele mee lezers te voorkomen.
Top, dank je wel.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.