Ik ben in het bezit van een Blaupunkt iradio, telkens als er van plaat verwisseld word valt de zender ff weg komt weer terug en valt weer weg, heb hierover contact gehad met Airable zij zijn ingesprongen waar MediaU stopte. Volgens hen zou het coverartargive.com kunnen zijn. Dit zou wel eens kunnen kloppen telkens bij wisselen van plaat gebeurt het en gaat de radio weer bufferen 25% .Mijn vraag is hoe kun je deze coverartargive.com uit de router verwijderen verwijderen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kunt uitgaande verbindingen naar coverartarchive.org blokkeren op de modemrouter. Log hiertoe in op de webinterface via 192.168.178.1 en ga naar de pagina Geavanceerde instellingen → Beveiliging → IP- en poortfiltering. Voer hier een nieuwe regel toe met onderstaande gegevens. Eventueel kun je als afzenderadres ook specifiek het IP-adres van jouw internetradio opgeven, dit kun je vinden op de pagina Verbonden apparaten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt uitgaande verbindingen naar coverartarchive.org blokkeren op de modemrouter. Log hiertoe in op de webinterface via 192.168.178.1 en ga naar de pagina Geavanceerde instellingen → Beveiliging → IP- en poortfiltering. Voer hier een nieuwe regel toe met onderstaande gegevens. Eventueel kun je als afzenderadres ook specifiek het IP-adres van jouw internetradio opgeven, dit kun je vinden op de pagina Verbonden apparaten.
poort filtering is voor mij de oplossing geweest
Poort filtering is voor mij de oplossing geweest.
Bedankt 🕊
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.