Mijn tweede TV is een Marquant TV-DVD1570 en die is waarschijnlijk niet geschikt voor het digitale signaal van mijn coax aansluiting.
Ik heb voor mijn eerst TV geen mediabox nodig, maar mijn tweede TV heeft geen signaal.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit is zo verouderd dat je hem eigenlijk naar het grofvuil moet brengen.
Gaat alleen nog werken met een box die een scart aansluiting heeft.
Misschien dat marktplaats nog een oude humax oid. in de aanbieding heeft.
Aangezien er geen hdmi ingang op zit werkt hij alleen met de eerste next, die nog een scart aansluiting heeft.
Ik betwijfel of ziggo die nog levert.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb dus alleen een TV aansluiting voor één TV via een coaxkabel en ik heb geen mediabox.
Hoe kan ik TV gaan ontvangen op mijn oudere marquant TV?
Eventueel via marktplaats een Humax 5200C of 5300C kopen. Meer opties zal u niet hebben. Om signaal te krijgen heeft u een splitter nodig en uiteraard een coaxkabel naar die plek.
Dit is zo verouderd dat je hem eigenlijk naar het grofvuil moet brengen.
Gaat alleen nog werken met een box die een scart aansluiting heeft.
Misschien dat marktplaats nog een oude humax oid. in de aanbieding heeft.
Aangezien er geen hdmi ingang op zit werkt hij alleen met de eerste next, die nog een scart aansluiting heeft.
Ik betwijfel of ziggo die nog levert.
Ik kan nergens ook maar enige informatie vinden over de Marquant TV-DVD1570.
Kun je een foto hier plaatsen van de achterkant en aansluitingen van die TV?
Voor het gebruik van de coax kabel moet de TV een DVB-C tuner hebben.
Ik denk dat hij idd te oud is.
Ik ga hem alleen nog gebruiken voor het afspelen van films op DVD.
dank Bert, Hij is te oud en heeft niet de juiste aansluitingen.
Ik ga er DVD's mee afspelen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.