Ik heb een nieuwe Ziggo Abonnement afgesloten, hierbij zat een jaar lang gratis Dinsney +
Ik heb deze geactiveerd, en mijn account geeft ook aan dat die geacitveerd is... maar ik kan hem niet koppelen aan mijn disney account.
Als ik opa ccounts beheren klik zie ik alleen de disney logo en rechts onder in de help balk... heeft iemand een oplossing? ik heb inmiddels de Ziggo klanten service gebeld maar dat had 0.0 hulp.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedenavond @andriesB
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant-forum waar ikzelf ook klant ben.
Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.
Hi @andriesB
Ik snap dat je graag gebruik wilt maken van Disney+, jammer dat het tot nu toe niet lukt. Als ik naar je abonnement en Mijn Ziggo kijken dan lijkt alles goed te staan. Wat gebeurt er precies als je in Mijn Ziggo klikt op "account beheren" bij Disney+? Kun je eventueel een printscreen sturen van hetgeen je dan ziet? Zorg wel dat privacygevoelige gegevens zoals bijvoorbeeld je e-mailadres dan niet zichtbaar zijn.
Ik heb dus wel geactiveerd volgens dit alleen heb het niet kunnen koppelen aan mijn disney account.
En als ik op beheren klik krijg ik dit scherm, heb overal al geklikt maar er gebeurt niets, behalve als ik de hulp vak selecteer en daar krijg je uitleg hoe je je disney account wachtwoord kunt reseten... maar daar kan ik gewoon op inloggen... heb de service desk ook gebeld maar die lijkt niet te snappen dat ik gewoon wel op beide accounts kan inloggen, maar dat de accounts gewoon niet gekoppeld zijn 😐
Dankjewel. Had je voordat je de 12 maanden Disney+ kreeg aangeboden via Ziggo zelf al een abonnement op Disney+?
Wel een account, geen actief abonnement.
@andriesB Hmm, dat is apart. Wat zie je als je inlogt op de Disney+ App op je telefoon? Wordt er dan ook gevraagd om een abonnement af te sluiten en is er dus geen herkenning van je 12 maanden gratis? In dat geval is het goed om je e-mailadres te verifiëren. Wil je in een privébericht aangeven met welk Disney+ account je inlogt?
Hetzelfde, Dat ik geen actief Disney+ abboonement heb.
En WAAR kan ik me email adress verifieren?
Ik heb een disney account (Zonder actief abonement) en een ziggo account waar ik die 12 maand gratis op heb met dezelfe E-mail adress maar ik kan nergens vinden hoe ik die 2 accounts moet koppelen.
Hi @andriesB
Hmm, wat een bijzondere situatie. Je had dus al een account (geen abonnement) bij Disney+ voordat je vanuit Ziggo deze streamingsdienst 12 maanden gratis kreeg aangeboden. Zoals aangegeven staat het account bij ons als geactiveerd. Het is apart dat er geen koppeling is, want op het moment dat je een streamingsdienst bij ons afneemt dan dien je deze te activeren in Mijn Ziggo en wordt je doorgelinkt naar de website van de streamingsdienst zelf om een account aan te maken. Dat is de enige manier om de koppeling te generen. Er lijkt dus als het ware een mismatch te zijn tussen de systemen van Ziggo en Disney+.
Aangezien het een bijzondere situatie is, wil ik ook wat een bijzondere oplossing proberen. Ik ga Disney+ onder je gegevens verwijderen en vervolgens opnieuw opvoeren (uiteraard weer met de korting). Op deze manier krijg je namelijk weer de optie om de streamingsdienst vanuit Mijn Ziggo te activeren.
Je zult hier dus wat e-mails over ontvangen. Zodra alles is verwerkt dan krijg je dus opnieuw een e-mail om Disney+ te activeren in Mijn Ziggo. Ik wil je vragen om dat na 24 uur te proberen.
Ook wil. ik je vragen om het opnieuw activeren van Disney+ met een ander e-mailadres te proberen of als je graag hetzelfde e-mailadres wilt gebruiken, eerst het huidige account bij Disney+ te laten verwijderen (zie hier) alvorens je de activatie opnieuw uitvoert.
Hoi ik heb net me account verwijderd, gezien ik wel alles graag op een en dezelfde e-mail adres wil houden maar dit kan tot 14 dagen duren. Dus ik zal even moeten wachten met het activeren ben ik bang.
Snap ik heel goed @andriesB. Je zal vast en zeker bericht krijgen als het account is verwijderd. Jouw topic blijft gewoon openstaan, dus geef hier gerust een seintje als het zover is. Dan kijken we opnieuw mee! 🙂
Ik zal even moeten kijken vanavond, blijkbaar heb ik mijn My Disney account verwijderd in plaats van Disney+... en ik kan mijn Disney+ account niet verwijderen want dat moet ik doen op mijn profiel... en mijn profiel is verborgen omdat ik geen abonnement heb want dan springt die gelijk naar abonnement afsluiten...
Ik moet wel zeggen dat websites steeds minder gebruiksvriendelijk worden over de jaren 😐
Staat er nu, het is toch niet zo nu dat het in rekening gebracht wordt?
Maar als nog NERGENS de mogelijkheid te koppelen via de website 😐
Hi @andriesB
Wat betreft het account van Disney+, ik raad je aan hiervoor contact te zoeken met Disney. Wij hebben geen inzage in die details en kunnen er ook niet bij helpen.
Wat betreft hetgeen je ziet in Mijn Ziggo. Zo te zien lijkt de nieuwe toevoeging pas beschikbaar te zijn vanaf 8 december. Ik kan die datum helaas ook niet aanpassen. We moeten dus wachten op 8 december a.s. We horen hier graag dan van je of het is gelukt.
Dus als ik het goed begriip, 8 December kan ik mijn Ziggo disney+ 12 maandwn gratis claimen en Koppelen aan mijn account?
Krijg hier dus wen mailtje over met de link die ik moet volgen?
En omtrent mijn Disney account maak ik wel een nieuwe aan speciaal voor ziggo, als ik na die 12 maand nog Disney neem doe im het wel rechtstreeks en niet via Ziggo.
Klopt, je zou rond 8 december de e-mail moeten ontvangen om Disney+ te activeren. Ik laat je topic hier open staan zodat we er contact over kunnen houden.
Ik heb hier reeds een mailtje over dat het gewijzigd is, de enige issue is dat de 12 maand gratis Dinsey+ eindigt op 7 Oktober...dus technische gezien is dat dan 10 maand gratis 😅
Hé @andriesB - wat vreemd. Wil je ons laten weten of je rond 8 december de activatie mail krijgt? Wat betreft eventueel missende maanden kunnen wij natuurlijk nog wat voor je regelen, dat is geen punt.
Ik heb het zelfde probleem, ik ben recentelijk overgestapt naar ziggo met de 1e maanden disney+. Op activeringsdatum abbo netjes mail gekregen om account te activeren voor de streamingdienst. Alles werkte (heb in het verleden disney account gehad) kon inloggen heb twee films gekeken.
Nu dacht ik vanavond ik ga weer een film kijken... staat er na inloggen op disney+ om abbonement te herstarten.
Dus ik weet niet waar de kink in de kabel is ontstaan want het werkte na activering op de dag zelf nu amper week later niet meer. Enige wat ik nog heb gedaan is een next mini bij besteld, weet niet hoe dat invloed heeft?
Kan iemand hierbij helpen?
Krijg zojuist nieuwe activeringsmail binnen vanuit ziggo en nu werkt het weer. Binnen 5 minuten na post van eerder bericht? Is de ondersteuning zo snel?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.