Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
wildster
Level 2

Hoe kan het dat de app van Videoland vaak niet wil opstarten op mijn Mediabox Next?

De app van Videoland start slecht op.

Na een aantal keren opstarten wil het wel eens lukken.

Dit was voor de update niet het geval.

Graag meer info,of is het alleen bij mij?

e-mail meldingen
Aan Uit
55 Reacties 55
Rob51
Level 3

Ik snap het niet waarom het probleem "opstarten videoland via kanaal 151" nog steeds NIET is opgelost. 

Ik baal hier enorm van ondat de aangeboden oplossing (2e account maken) ook niet werkt.

Wie o wie kan mij helpen???.

0 Kudos
PeterH2020
Level 10

Er is een workaround die ervoor zorgt dat de app niet blijft hangen in het start-up screen: Je kan een extra profiel aanmaken in de Videoland App. Dit zorgt ervoor dat de app wel direct de eerste keer opstart.

0 Kudos
Herbrink
Level 1

Waarom wordt dit niet opgelost? loopt al een hele tijd

0 Kudos
Shinedown
Level 2

Het is inmiddels januari 2025

Via de next box videoland opstarten is nog steeds waardeloos, na tig x proberen mag je hopen dat de app eindelijk opstart

Dus ziggo dit probleem is nog steeds niet verholpen en we zijn inmiddels een maand of 4 verder

Wanneer wordt dit is een x opgelost ?

0 Kudos
Shinedown
Level 2

Precies,

de app erkt eigenlijk overal goed behalve op de ziggo next box.....daar mag je hopen dat na 10x aanklikken de programma's eindelijk worden getoond

Meestal krijg je eerst een x of 10 een zwart beeld waardoor je de app steeds weer opnieuw moet opstarten

0 Kudos
Shinedown
Level 2

Er is nog niks opgelost

App werkt nog steeds slecht 

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

@Shinedown  De oplospartij en de leverancier hebben het probleem weten te reproduceren. Het blijkt helaas een complex probleem waarvoor een fix uitgerold moet worden welke helaas nog even op zich laat wachten. We doen ons best dit zo snel mogelijk met alle partijen te realiseren.

Tot die tijd, kun je bovengenoemde workaround proberen. Lees hiervoor de reactie van @PeterH2020 

0 Kudos
apiehapy
Level 8

Wel na ruim 5 maanden heb ik maar de workaround toegepast twee weken geleden en het werkt zowel op mijn smarttv, tablet, laptop alsmede op mijn smart phones.

Vind alleen wel dat het lang duurt voordat er een goede oplossing gevonden wordt.

Domi1997
Level 1

Hallo,

Hier hetzelfde probleem sinds gisteren

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Domi1997, welkom op de Ziggo Community! 😄

Helaas is het lopende probleem nog niet opgelost. Er is eerder een tijdelijke oplossing gegeven door @PeterH2020. We doen er alles aan om zo snel mogelijk een update uit te brengen waarin dit probleem is opgelost.

0 Kudos
Chelsey1
Level 1

Ik ervaar dit probleem nog steeds dagelijks.

oplossing?

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19

@Chelsey1  schreef:

Ik ervaar dit probleem nog steeds dagelijks.

oplossing?

De oplossing is gegeven er is geen verder nieuws 

0 Kudos
Chelsey1
Level 1

Die oplossing werkt voor mij alsnog niet, vandaar dat ik reageerde 

0 Kudos
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Olá @Domi1997, we zijn in de tussentijd enkele dagen verder en er is goed nieuws!

De oplospartij heeft samen met de leverancier het probleem geïdentificeerd en een oplossing gevonden. Het is echter een complex probleem en daarom laat de oplossing nog even op zich wachten qua uitvoering. De verwachting is dat deze maand de oplossing uitgerold wordt met een update. Het is nu nog even afwachten, maar er worden goede stappen gezet! 

0 Kudos
koosE
Level 2

Bij mij is het probleem ook nog steeds niet opgelost, na 10 a 15 x opnieuw inloggen is het soms mogelijk; waar daadwerkelijk het probleem

ligt is mij niet duidelijk Videoland of Ziggo ?

0 Kudos
Walterp26
Level 1

nu februari 2025 en hier nog steeds het probleem van het niet tot slecht starten van videoland via het next kastje.

klikt de app aan, lijkt normaal op te starten, vervolgens zwart scherm.

met vele malen uitloggen en weer inloggen start de app uiteindelijk op. Dit lijkt alleen wel steeds moeizamer te gaan.

is er inmiddels zicht op een oplossing?

0 Kudos