HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste ik heb het afgerond maar hoe moet ik nu verder ik heb er weinig verstand van, moet ik viaplay app uit de androidstore op mobiel downloaden?
Ik moet toch ook via mobiel naar tv kunnen kijken.
En bv mijn schoonzoon moet toch ook kunnen kijken.
Waar kom ik om hem aan te melden?
Ik probeerde het vanuit de mijn ziggo app maar als ik bij een film kom moet ik inloggen en activeren.. ik krijg de film niet spelend. Ik zag ook de test race F1 hier hetzelfde.
Kortom hoe ga ik het gebruiken?
Ziggo ziet dat ik het afronden goed gedaan heb.. maar sorry er zijn ook niet nurds die iets handleiding ..stappenplan nodig hebben.
Bv die 1 dit...2 doe dat.....
Ben een beetje pfff
De mediabox XL krijgt zover ik weet enkel kanaal 200, per 17 maart komt de app wel beschikbaar voor de Mediabox Next.
U kunt inderdaad de Viaplay app uit de android store downloaden. Films via de Ziggo Go app kunnen onder Movies en Series XL vallen, dat staat los van Viaplay.
Uw schoonzoon kan zelf de app downloaden en met uw login gegevens van Viaplay inloggen.
Hey @Arnold1963, wat leuk dat je Viaplay besteld hebt. Is het inmiddels allemaal gelukt met aanmelden op de Viaplay app? Zo niet, horen we het natuurlijk graag. 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...