1
Vraag
2
Reacties
Bandijk

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoe TV kijken met Ubee UBC1318ZG?

Hi, ik heb sinds kort een zakelijk pro-abonnement, met een Ubee UBC1318ZG in bridge-modus. Internet werkt prima in combinatie met eigen router. Nou wil ik ook tv kijken, zoals ik besteld heb. De vraag is alleen hoe?  

Aansluitpunt heeft maar 1 ingang die rechtstreeks op de Ubee is aangesloten, er is geen signaalverdeler.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bandijk
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Probleem verholpen! Ik heb de tv zonder splitter in het aansluitpunt gestoken, terug op fabrieksinstellingen gezet en daarna opnieuw de zenders laten intalleren. Vervolgens de CI+ module in TV gestoken en het ding z'n werk laten doen. Na kwartier was module klaar en heb ik de tv weer afgekoppeld en terug in de opslagruimte gezet en kan nu perfect naar ZiggoGo kijken!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Is er geen POA-01 B splitter meegeleverd om een coax kabel aan te kunnen sluiten naar je TV of aan een interne coax kabel of coax netwerk?

Welk TV abonnement heb je?

 

Zo nee, neem contact op met Ziggo zakelijk, dit is de consumentenkant van Ziggo, soms kunnen ze zakelijke klanten helpen, soms niet.

Bandijk
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is een standaard tv-abo, incl. ZiggoGo.

Een splitter zie ik helaas niet op het aansluitpunt.

Ik heb wel een CI+ module opgestuurd gekregen. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Bandijk  schreef:

Het is een standaard tv-abo, incl. ZiggoGo.

Een splitter zie ik helaas niet op het aansluitpunt.

Ik heb wel een CI+ module opgestuurd gekregen. 


Die splitter is niet standaard, die zou dan na gestuurd moeten worden.

Bandijk
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Probleem verholpen! Ik heb de tv zonder splitter in het aansluitpunt gestoken, terug op fabrieksinstellingen gezet en daarna opnieuw de zenders laten intalleren. Vervolgens de CI+ module in TV gestoken en het ding z'n werk laten doen. Na kwartier was module klaar en heb ik de tv weer afgekoppeld en terug in de opslagruimte gezet en kan nu perfect naar ZiggoGo kijken!

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Die snap ik niet, om Ziggo Go te kijken is die module niet nodig. Dan wist het systeem blijkbaar niet dat er een actieve smartcard aanwezig is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic