1
Vraag
2
Reageer en help mee
Popeye-spinazie

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

History channel ondertiteling problemen

Hallo, ik heb voordurend problemen met de ondertiteling op History Channel. Ik zie eerdere berichten met zelfde problemen op het forum uit 2020!!! Waarom is hier inmiddels naar bijna 3 jaar nog geen moer aan gedaan door ziggo? Het om te janken, met jullie verhogingen van de maandelijks prijs. Verder loopt die mediabox go stelselmatig vast. Elke week wel een keer of zelfs meer. Ook springt me internet zeker een paar keer per maand uit en krijg ik een groen lampje te zien op jullie klote modem. In die 5 jaar is het abonnement wat ik nog steeds heb €20 duurder geworden en daar krijg ik een bak ellende voor terug.

29 Reacties 29
RoHo

Gedreven Raadgever
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Hoi @Carlien ,
Zoals hierboven (gisteren) omschreven heb ik alleen de splitter kunnen vervangen en niet de kabels omdat jullie de verkeerde hebben geleverd. Ik heb getest gisteren maar het is nog steeds niet helemaal weg. Ik moet echter nog meer testen om een definitief oordeel te kunnen vellen. Ondertiteling leek iets(!) beter maar bij doorspeoelen blijft het beeld toch nog soms een paar seconden hangen. Wellicht willen jullie de juiste kabels sturen? ( max 2Meter - Fconnectoren) Kijk maar, ik hoor het wel en ga vanavond verder met testen...

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3072Posts
  • 534Oplossingen
  • 655Likes

Als je dat zou willen testen: graag @RoHo. Los daarvan heb ik een andere kabel voor je aangevraagd. PostNL bezorgt deze kabel zo snel mogelijk.

RoHo

Gedreven Raadgever
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Top @Erik P TWEE (2) kabels hoop ik toch? Niet langer dan 2 meter en F-connector ok?

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3072Posts
  • 534Oplossingen
  • 655Likes

Yes, inderdaad! Al kan het gebeuren dat dit aansluitmateriaal op verschillende dagen wordt bezorgd door PostNL.

RoHo

Gedreven Raadgever
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

NIET dus! Er is maar één kabel bezorgd (1) Weliswaar de juiste kabel maar niet genoeg om beide kabels te vervangen… Sturen jullie aub zsm nog zo’n kabel? (  ( min 2Meter - Fconnectoren) …
Overigens meet de gestuurde kabel 1,30M , ik haal het tot aan het modem met die 1,30M maar naar de TV is toch echt 3 meter helaas 😉

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3429Posts
  • 309Oplossingen
  • 633Likes

Hoi @RoHo

 

Ik ben eerlijk gezegd het overzicht even kwijt. Er is al het nodig een je gestuurd. Wat heb je op dit moment nog nodig. Zet er ook even bij wat je er mee wilt aansluiten, modem of mediabox. Dan zorg ik dat het compleet gemaakt wordt. 

RoHo

Gedreven Raadgever
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Beste @Rikst ,
Jullie hebben mij gevraagd de splitter en de kabels naar TV en MODEM te vervangen. Vervolgens stuurden jullie de juiste splitter maar twee verkeerde kabels. Vervolgens heb ik heden één juiste kabel ontvangen (ipv twee stuks).  De kabel die ik nu nog mis is een zogenaamde F-connector kabel (MALE-MALE) om de MODEM aan te sluiten op de splitter, 1,30 M is goed. Zie foto voor juiste kabel
De oorzaak dat jullie al “een en ander gestuurd hebben”  ligt toch echt bij jullie. Als jullie in één keer het goede materiaal opsturen kunnen we ons allemaal de kosten en moeite besparen. 

Zo duidelijk? 😉 

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2176Posts
  • 287Oplossingen
  • 745Likes

Wil je eens een foto delen van welke splitter je aangesloten hebt? Ik vraag mij namelijk ernstig af of je de juiste ontvangen hebt. Je zou een opdruksplitter ontvangen moeten hebben waarop je 2 kabels met IEC connector aan kunt sluiten. 

RoHo

Gedreven Raadgever
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Voila 👇🏾

RoHo

Gedreven Raadgever
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Dank voor het toesturen van een verloop-stekker. Ik zal komende weekend uitgebreid gaan testen met de ondertiteling van Historie Channel.
Ik nu al aangeven dat :

  1. De splitter vervangen is.
  2. De kabels naar de modem en TV inmiddels vervangen zijn.
  3. Het resultaat tot nu toe IETS beter is qua ondertiteling maar zeker niet weg.
  4. Het probleem van de ondertiteling zich niet voordoet bij opnames van andere kanalen waarvan ik iets heb opgenomen.
  5. Het probleem van enkele seconden wachten na door- of terugspoelen van een Historie Channel opname is er nog steeds.

 Ik ga dit weekend verder testen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic