Beste Ziggo-medewerkers,
Dank voor de toezending van de vele, vele kabels, splitter en verloopstekker.
Inmiddels is alles dat er te vervangen is, qua kabels ondertussen wel vervangen 😉
Mijn conclusie:
Het vervangen van de splitter en kabel heeft iets geholpen. Het lijkt er vooral op dat de snelheid iets hoger is geworden, de verbinding iets stabieler maar niet meer dan IETS.
Voor het originele probleem, de haperende ondertiteling van Historie Channel, lijkt het probleem ook IETS minder te zijn maar het is zeker niet weg.
De ondertiteling raakt de weg kwijt zodra ik stop met doorspoelen na (ipv IN) een reclameblok. Daarna is de ondertiteling volledig de weg kwijt. Ik los het probleem nu op door door te spelen tot IN het laatste gedeelte reclameblok. Daarna werkt alles (meestal) prima.
Ook heb ik opnames gemaakt van andere zenders, in kan daar geen problemen ontdekken met de ondertiteling, ook niet als ik tot in, of net na, een reclameblok doorspeel.
Hoe nu verder? Kan het echt niet liggen aan de opnames van Historie Channel zelf of de server waarop Historie Channel bij jullie draait?