Goedemorgen @Popeye-spinazie, erg vervelend dat je zoveel problemen ervaart! Ik kijk graag wat ik voor je kan doen. Zou je zo je postcode en huisnummer in je profiel kunnen zetten zoals Dave aangeeft? Dan kunnen we je gegevens erbij pakken en de apparatuur op afstand uitlezen.
Om alvast wat dieper in te gaan op je meldingen. Er waren inderdaad problemen met de ondertiteling, onderhand zijn er al wel veel aanpassingen en verbeteringen doorgevoerd. Echter werkt de ondertiteling bij jou duidelijk nog niet zoals het hoort. Kun je verder toelichten wat er fout gaat met de ondertiteling op History Channel? Wordt die (soms?) niet getoond? En is dat dan wanneer je iets live kijkt of terugkijkt via Replay of Opname? Dan onderzoek ik het graag verder voor je.
Ook geef je aan dat de mediabox regelmatig vastloopt. Dat hoort natuurlijk sowieso niet! Zodra ik je gegevens heb kan ik de mediabox controleren. Wanneer was de laatste keer dat de mediabox vastliep en wat gebeurde er precies?
Als laatste geef je aan dat het internet ook een paar keer per maand niet werkt. Mogelijk worden de twee problemen hierboven zelfs door dit veroorzaakt of heeft het allemaal dezelfde oorzaak. Laat maar weten wanneer je postcode en huisnummer zijn toegevoegd aan je profiel, dan onderzoeken we het verder.