Tja, met een stroomstoring weet je nooit of er nog 'collatoral damage' is. Bij het (evt. herhaald) uitvallen van de spanning en weer inschakelen zijn er soms ook wel eens momenten dat de spanning te hoog is o.i.d..
Even theoretisch:
* je versterker zou een opdonder gehad kunnen hebben (uitsluiten: sluit iets vóór de versterker aan, rechtstreeks op het AOP, als dat kan)
* er kan een apparaat of zekering in de straatkast eruit geklapt zijn, waardoor de hele wijk geen signaal heeft (vraag je buren!)
* als de stroomstoring komt door een beschadigde stroomkabel bij graven in de bodem kan het natuurlijk ook zijn dat de 'aanlever'-kabels van het Ziggo-netwerk ook doorgejast zijn door de graver, en dat de straatkast dus geen signaal binnenkrijgt
Mijn advies:
- check https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen,
- Vraag je buren of zij wel signaal hebben (niet midden in de nacht)
- Test een TV of STB rechtstreeks op het AOP (zonder versterker)
- Nog niks wijzer? Dan klantenservice maar eens bellen, 0900-1884.