NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo,
Wie kan mij helpen met onderstaande vragen:
1) ik raak de weg kwijt in mijn meterkast... is de coax die uit de smartwifi modem komt de 'hoofdcoax' aansluiting? of is er nog een andere?
2) ik wil mijn mediabox verplaatsen naar een andere aansluiting. Kan het zijn dat de coax die daar ooit heen getrokken is niet meer werkt? De foutcode die de mediabox geeft is CS2004.
Dan vast voor meedenken,
Groet,
Ruben
Opgelost! Ga naar oplossing.
Super dank! F/F kabel aansluiten vind ik niet 1,2,3 bij ziggo klantenservice. Kan je die ook ergens kopen? gamma ofzo?
Zoals eerder aangegeven kan deze kosteloos worden toegestuurd, je hoeft deze niet zelf aan te schaffen. Mocht je de kabel toch zelf willen aanschaffen, hierbij een link.
dank!
Goedemiddag @ruben78, ik kan jouw account nog niet vinden. Wil je jouw klantnummer even achter jouw postcode, in het Community profiel zetten? Dan zorg ik ervoor dat de juiste materialen jouw kant op komen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.