1
Vraag
2
Reacties
Deetje

Level 4
  • 32Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes

Herinnering instellen nw menu

Klopt t dat het niet meer mogelijk is een herinnering in te stellen voor elke aflevering van een serie? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @PatrickW

Ik begrijp dat je op de Mediabox XL een reminder wilt instellen voor alle afleveringen van hetzelfde programma? De box heeft deze functionaliteit niet, dit is daarom helaas niet mogelijk. Of deze optie er in de toekomst wel komt, durf ik je niet te zeggen. Per aflevering een reminder instellen kan natuurlijk wel! 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Met welke mediabox?

PatrickW

Level 5
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ik mis dit inderdaad ook in de nieuwe Mediabox XL

Software versie 4.32

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat is in te stellen als je in de gids langer op OK drukt en je de info ziet, rechts staat dan de herinnering.

De herinnering geeft alleen een melding en schakelt niet over.

PatrickW

Level 5
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Hoi Bert,

Ik zie daar alleen een optie om voor die specifieke aflevering een herinnering in te stellen. In een oudere versie kon ik kiezen of ik voor de specifieke aflevering, of voor de hele reeks een herinnering wilde instellen. Die optie kan ik nu niet meer vinden.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@PatrickW  is de serie die je herinnering wilt instellen dan wel compleet of niet wegens einde uitzend of dat de serie wegens beëindiging er niet meer tussen staat. 

PatrickW

Level 5
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

@Dave! Ik heb een aantal foto's gemaakt van een voorbeeldje.

Er zijn nog meer afleveringen, maar alleen voor aflevering 2 is nu een herinnering ingesteld.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@PatrickW 
Ik denk zelf een Bug dat het door RTL5 Ik heb de vraag bij moderator neer gelegd als je volgende gegevens in je profiel zet:

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @PatrickW

Ik begrijp dat je op de Mediabox XL een reminder wilt instellen voor alle afleveringen van hetzelfde programma? De box heeft deze functionaliteit niet, dit is daarom helaas niet mogelijk. Of deze optie er in de toekomst wel komt, durf ik je niet te zeggen. Per aflevering een reminder instellen kan natuurlijk wel! 

PatrickW

Level 5
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Hallo @Monica,

 

Bedankt voor het checken. Voor nu zal ik dan de reminders per aflevering instellen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic