Ik heb het probleem dat als ik de tv aan doe via mijn heos soundbar dat het even duurt voor die aan gaat en dat er in beeld komt te staan dat ik de hdmi kabel moet controleren het geluid hapert dan ook even..
Die heos soundbar zit op de arc van de tv en de ziggo next op de hdmi 1 van de soundbar..
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi Rikst Ziggo
Ik heb al een andere hdmi kabel tussen de tv en de heos bar geprobeerd en tussen de ziggo next en de heos soundbar en met beide hetzelfde effect.. Heb nu de next regelrecht op de tv en nu is het probleem verholpen dus heb het vermoeden dat het met de next te maken had..
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Gerwindj
Welkom hier om de Community. Jammer dat je steeds wat opstartproblemen ervaart als je de apparatuur aan zet. Die melding die je krijgt, over de HDMI kabel, heb je daar ook gehoor aangegeven? Heb je deze gecontroleerd of kun je eventueel een andere kabel testen?
Hoi Rikst Ziggo
Ik heb al een andere hdmi kabel tussen de tv en de heos bar geprobeerd en tussen de ziggo next en de heos soundbar en met beide hetzelfde effect.. Heb nu de next regelrecht op de tv en nu is het probleem verholpen dus heb het vermoeden dat het met de next te maken had..
Gerwindj wrote:
Hoi Rikst Ziggo
Heel opvallend, maar mooi dat je het op deze manier hebt opgelost! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.