Help alstublieft ,
ik wil mijn Heos soundbar koppelen aan de AB Ziggo next ;
Er staan tal van merken waarmee dit kan maar helaas geen Heos ;
Heb Denon en Sonos al geprobeerd … ook de eerste vier letters van het model nummer maar zonder resultaat …. Wie weet raad ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi hoi ,
ik heb de Heos soundbar nu gekoppeld dmv de mogelijkheid ‘ bepaal je volume ‘ en hiermee Denon ingevuld … Bij ‘ koppel afstandsbediening aan andere apparaten ‘ kreeg ik het niet voor elkaar … ik kan nu met Ziggo AB het volume weer regelen … de soundbar is gekoppeld dmv optische kabel naar next en tv ( nieuw model Philips ) dmv hdmi kabel met Ziggo Next box …
Dank iig voor reactie !
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoe is de Next verbonden met de Heos?
Of zit de Next aan de tv verbonden en de Heos weer aan de tv?
Hoi hoi ,
ik heb de Heos soundbar nu gekoppeld dmv de mogelijkheid ‘ bepaal je volume ‘ en hiermee Denon ingevuld … Bij ‘ koppel afstandsbediening aan andere apparaten ‘ kreeg ik het niet voor elkaar … ik kan nu met Ziggo AB het volume weer regelen … de soundbar is gekoppeld dmv optische kabel naar next en tv ( nieuw model Philips ) dmv hdmi kabel met Ziggo Next box …
Dank iig voor reactie !
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.