Opgelost! Ga naar oplossing.
. Is Ziggo niet verplicht om mij (digitaal) TV signaal te leveren? Ik betaal hier immers al voor!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
ziggie3 wrote:
Interessante vraag. Volgens mij juridisch van aard en niet technisch. Dan is de oplossing snel gevonden. Ik heb hetzelfde probleem. Als ik niet was opgelicht door die tante die mij haar probleem verkocht (tv die het niet meer deed door afschakeling) voor € 25 dan zat ik nu tv te kijken. Je kunt ook vragen of ze een nieuwe Humax ontvanger opsturen, ik heb er net één nieuw.
Bremmie wrote:
https://static.ziggo.nl/download/pdf/algemene-basisvoorwaarden-ziggo.pdf
In de algemene voorwaarden staan tegenstrijdigheden. O.a. smartcart van Ziggo en Ziggo gecertificeerde decoder. Is mij niet duidelijk, is het van mij of Ziggo?
youriy wrote:
quote:" is het van mij of Ziggo?"
Hangt af van wat voor abo je hebt.
. Is Ziggo niet verplicht om mij (digitaal) TV signaal te leveren? Ik betaal hier immers al voor!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.