Hey @Bremmie . Welkom hier! Zoals je ziet levert je vraag een discussie op. Dat is altijd goed! Ik ben hier om duidelijkheid te scheppen.
. Is Ziggo niet verplicht om mij (digitaal) TV signaal te leveren? Ik betaal hier immers al voor!
Nee, Ziggo is hier niet toe verplicht. Juist omdat je hier niet voor betaalt. Je betaalt voor een TV Standard abonnement zonder apparatuur in bruikleen. In feite betaal je zelfs evenveel als klanten met een kabelTV abonnement, maar heb je meer (namelijk een kaart en mediabox in eigendom en toegang tot de TV Standard zenders, in plaats van enkel de kabelTV zenders). Je hebt dus, doordat je nog een oude abonnementssamenstelling hebt, meer dan nieuwe klanten die hetzelfde betalen.
Natuurlijk heb je wel de mogelijkheid om je abonnement om te zetten naar een abonnement waarbij wel een mediabox in bruikleen zit, maar dan zullen de kosten ook absoluut veranderen.
Even voor het verhaal; is het zeker dat het probleem in de mediabox (Humax) zit en niet in bijvoorbeeld het signaal/de aansluitingen? Als je ons wat meer informatie geeft over de meldingen die je ziet en wat er precies gedaan is, kunnen we wellicht nog op een andere manier helpen? @Willem-A is hier de absolute Humax expert!