Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Na foutcode 8015 ben ik beland in melding ERR SP 0.1.6 en heb ik nu helemaal geen tv meer. Alle kabels zijn goed. Het vervelende dat het jaren goed gaat en van de ene op de andere dag heb ik dit?? En dan wordt er elke keer maar gezegd wil je foto van dit en een foto van dat maken.. Maar dit moet toch ergens vandaan komen?? Ik hou m'n hart vast hoelang dit gaat duren.. Helemaal met die kleine die nu met de Corona thuis zit... Zit met m'n handen in het haar. HELP!
Het komt inderdaad ergens vandaan. Meestal een verouderde aansluiting of splitter. Om dat te kunnen beoordelen is een foto handig, want het beeld via de kristallen bol is niet duidelijk.
Als dit een AOP met 2 gaten is, is het oud, en aan vervanging toe.
Hi
Deze zal ik dan bestellen in de hoop dat dit. Het is. Maar kan dit van de ene op de andere dag echt het probleem zijn?
Goedemiddag @Bjornvk en welkom op de Community,
Fijn dat je via dit forum contact met ons hebt opgenomen. Inmiddels zie ik dat je naar aanleiding van de hier gegeven adviezen al contact hebt gehad met de klantenservice.
Zo te zien is er een monteur langs geweest die de aansluitingen heeft nagelopen. Werkt alles na het moteursbezoek inmiddels naar wens?
Ja fijn zojuist nieuwe ontvangen mediabox XL aangesloten en alles werk weer fantastisch zoals het zou moeten. Heel erg fijn en bedankt voor de hulp. Kleine vraag nog het is zeker niet mogelijk om de oude opnames op deze box te plaatsen?
Super om te lezen! Thanks voor de terugkoppeling @Bjornvk. Helaas is het niet mogelijk om oude opnames op deze mediabox te zetten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...