1
Vraag
2
Reacties
Anymous

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hele serie opnemen lukt niet

Hoi

 

Ik kan sinds een paar weken geen hele series opnemen als ik op opnemen hele serie klik dan pakt hij het niet

Ik kan ze wel een voor een opnemen ik heb de media box al terug gezet naar fabrieksinstellingen doet het nog niet

Ik heb meer dan genoeg ruimte vrij op de schijf dus daar ligt het ook niet aan

Ik heb gereset dat helpt ook niet ik heb eigenlijk alles gedaan maar niks lijkt te werken het is best wel irritant als je alle afleveringen qppart moet opnemen heeft nog iemand hier last van en weet iemand een oplossing

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Anymous
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel dit helpt

Anke_Next

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wij hebben al heel lang hetzelfde probleem. Sommige opnames lukken wel.

Maar o.a Dealer Wheelers een serie op Discovery is niet als serie te programmeren. Losse afleveringen gaat wel. Zodra je serie opnemen programmeert staat er bovenaan dat de serie wordt opgenomen. Je ziet verder geen opnamesymbool bij het programma staan en hij neemt niets op.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Anke_Next  schreef:

Wij hebben al heel lang hetzelfde probleem. Sommige opnames lukken wel.

Maar o.a Dealer Wheelers een serie op Discovery is niet als serie te programmeren. Losse afleveringen gaat wel. Zodra je serie opnemen programmeert staat er bovenaan dat de serie wordt opgenomen. Je ziet verder geen opnamesymbool bij het programma staan en hij neemt niets op.


En de workaround werkt ook niet?

Anke_Next

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nee, ook al geprobeerd! 

gies

Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Ik ervaar dit soms, m.n. op BBC first en bij 'Ons', dus niet bij alle zenders en niet bij elke serie.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Anke_Next, @gies - Hebben jullie dit recent nog ervaren bij bepaalde programma's? (En zo ja, welke?)

gies

Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Ik neem sinds een tijd wat minder nwe. series op, weet dus niet of het verholpen is . MAAR er is een ander probleem: Ik wil een 'jaargang' van een serie op BBC first opnemen, bijv. Serie 10 en 11 van Death in Paradise of Murdoch mysteries, maar er worden alle aflevering van ALLE jaargangen opgenomen. Als ik probeer 1 ervan als geheel te storneren verdwijnen alle andere afleveringen ook uit de programmering. Ik verwijder dus nu elke dag de reeds opgenomen niet gewenste afleveringen. 

Anke_Next

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja. Een voorbeeld is op Discovery het programma Wheeler Dealers.

Ik ga er op letten. Het zijn er nog wel een paar.

Ik zal ze noteren!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic