RobS.

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hbo series werken niet op ziggo go app

Hey,

heb al meerdere posts gezien met hetzelfde topic die gesloten zijn. Antwoord daar lijkt te zijn dat het een tijdje kan duren voordat het allemaal doorgevoerd is. Ik heb al een jaar hrt abbonnement en hij doet het bij mij nog steeds niet.
Enkel HBO series kijken het probleem te hebben kan ik enkel op mijn watchlist toevoegen maar niet afspelen. Alle andere series werken prima.

Dus graag een andere oplossing voorstellen als het kan!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

HBO lanceert in 2022 haar eigen streamingdienst ‘HBO Max’. Daarom zijn de meeste HBO-series en films vanaf 1 januari 2022 niet langer onderdeel van het Movies & Series (X)L-pakket. Ontdek hier het compleet vernieuwde Movies & Series (X)L aanbod.

 

Hey RobS. . Sorry voor de late reactie! Op 1 of andere manier was dit topic op naam van mijn collega gekomen, die niet vaak aanwezig is. Maar ik heb je weer gevonden!

Oke, er lopen wat zaken door elkaar. Movies en Series L is inderdaad een pakket dat je kunt kiezen als je Vodafone met Ziggo combineert. Dit doe je echter niet volgens onze systemen.
Ik heb even alles bij elkaar gepakt. Het 06 nummer dat ik bij je Ziggo abonnement zie staat is inderdaad een Vodafone abonnement, maar op een ander adres. Niet heel anders; het staat op het huisnummer maar zonder toevoeging. Hierdoor herkent het systeem niet dat je de abonnementen combineert. Het adres bij Vodafone moet dus aangepast worden naar hetzelfde adres als je Ziggo abonnement (kan ik doen, overigen). Dan, binnen 2 weken, wordt wel herkend dat je combineert en kan je dus het gratis zenderpakket kiezen.

Dan nog de vraag waarom je nu wel Game of Thrones kunt kijken met de mediabox. En dat is wel een gekke. Ik heb namelijk geen idee! Of ja, wel een idee, maar niet volledig ;-). Er zal iets in de rechten op je mediabox niet goed ingeladen zijn. Je hoort het namelijk niet te kunnen zien. Een foutje van "de bank" in uw voordeel, zeg maar ;-).

Zal ik het adres in Vodafone voor je aanpassen, zodat de boel nu goed komt te staan en je gewoon van de gratis extra's gebruik kunt gaan maken? Extra mooi; je gaat dan ook korting op je Vodafone abonnement en gratis dubbele data krijgen ^^.

Bekijk in context

19 Reacties 19
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi RobS.
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Heb je wel een Movies & Series XL abonnement?
Heb je alleen met het kijken van HBO series een probleem? (kan ik niet uit je verhaal halen).

Kan je alles wel zien via je Mediabox XL?
RobS.
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi EnergieBoy ,

Dank voor je reactie. Yes, ik heb het juiste abbonnement, en op de Mediabox werkt alles prima (behalve de box zelf - maar dat is een ander verhaal ;)). Sterker nog, alle andere series en films hebben geen problemen op de app - enkel de HBO series.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Ik geef het even door aan een moderator, misschien kan die in de administratie kijken wat er aan de hand is. Even geduld, ze zullen je helpen zodra ze iets weten 😉
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Nog even RobS.
Staat er onder Instellingen -> zenders wel alles aangeklikt (dus dat je alles wilt kunnen bekijken in je app?)
RobS.
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Voor zover ik dat kan zien wel.
Onder settings heb ik de volgende opties:

  • Favourite Channels (hier zitten de movies en series niet bij maar alles staat aangevinkt)
  • Mediaboxes
  • App preferences
  • Parental control
  • Manage viewing data
Geen van deze menu's hebben echt iets waarbij ik dingen kan uitsluiten
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey RobS. . Welkom hier!
Ik ben meteen je gegevens ingedoken. Want de HBO series missen is natuurlijk wel heel erg zonde!
Nu zie ik dat je geen Movies en Series XL abonnement hebt. Je hebt een Internet en TV Complete abonnement. Hierin zit wel Movies en Series, maar geen Movies en Series XL.

Als ik verder terugkijk in je abonnement, zie ik dit ook nooit terugkomen.

Mocht je van de HBO films en series genieten, zul je toch echt het Movies en Series XL abonnement moeten afsluiten.
RobS.
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi Lycke Ziggo ,

Dat is vreemd. Ik zie inderdaad als ik inlog dat ook staan dat ik alleen dat heb. Echter zoals beschreven op de site:

"Game of Thrones, Westworld, The Sopranos... anders nog iets? Jazeker, Band of Brothers, Veep, Big Little Lies... Allemaal HBO-kaskrakers die je kijkt bij Movies & Series L én XL. Movies & Series L? Die krijg je gratis als je Vodafone en Ziggo combineert."

En ik heb al een hele tijd Vodafone en Ziggo gecombineerd. Ik zou dus op zijn minst Movies en Series L moeten hebben nietwaar? Daarnaast zoals beschreven, kan ik op mijn Media Box wel al tijden Game of Thrones kijken. Alleen op de ziggo Go app doet hij het niet?

Dus waar gaat het nu fout dan?
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Movies & Series L vroeg ik me gisteren toevallig ook af. Zal mij benieuwen of dit wel klopt. We wachten even af op wat Lycke Ziggo gaat zeggen ?
Bozz

Level 7
  • 131Posts
  • 8Oplossingen
  • 74Likes
EnergieBoy wrote:
Movies & Series L vroeg ik me gisteren toevallig ook af. Zal mij benieuwen of dit wel klopt. We wachten even af op wat Lycke Ziggo gaat zeggen ?

Het hangt er vanaf welk extra TV pakket RobS. heeft geselecteerd, er vanuit gaande dat hij sowieso een extra TV pakket kan selecteren. Movies en Series L is dus geen automatisme.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Bozz wrote:

EnergieBoy wrote:
Movies & Series L vroeg ik me gisteren toevallig ook af. Zal mij benieuwen of dit wel klopt. We wachten even af op wat Lycke Ziggo gaat zeggen ?
Het hangt er vanaf welk extra TV pakket RobS. heeft geselecteerd, er vanuit gaande dat hij sowieso een extra TV pakket kan selecteren. Movies en Series L is dus geen automatisme.

Maar de vraag is of je dan Games of Thrones kunt kijken met een L pakket. Dit hij dan kiezen kan, eventueel.
RobS.
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
volgens mij zijn dat allemaal technicalities, het argument wat mijn inziens het meeste zou moeten wegen is dat ik op de box gewoon alle toegang heb - en waarom zou ik dat niet op mijn mobiele apparaten hebben?
Bozz

Level 7
  • 131Posts
  • 8Oplossingen
  • 74Likes
Je hebt helemaal gelijk. HBO movies en series die je op je mediabox ontvangt moet je ook kunnen zien via Ziggo GO, op een mobiel apparaat of via een browser, zo werkt het bij mij wel (dus ook HBO). Het enige wat ik me nog kan voorstellen is dat je via je mobiele apparaat of een browser bent ingelogd met een ander Ziggo account, waar o.a. HBO geen deel uit maakt van het pakket. Maar dat heb je vast al gecheckt.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

HBO lanceert in 2022 haar eigen streamingdienst ‘HBO Max’. Daarom zijn de meeste HBO-series en films vanaf 1 januari 2022 niet langer onderdeel van het Movies & Series (X)L-pakket. Ontdek hier het compleet vernieuwde Movies & Series (X)L aanbod.

 

Hey RobS. . Sorry voor de late reactie! Op 1 of andere manier was dit topic op naam van mijn collega gekomen, die niet vaak aanwezig is. Maar ik heb je weer gevonden!

Oke, er lopen wat zaken door elkaar. Movies en Series L is inderdaad een pakket dat je kunt kiezen als je Vodafone met Ziggo combineert. Dit doe je echter niet volgens onze systemen.
Ik heb even alles bij elkaar gepakt. Het 06 nummer dat ik bij je Ziggo abonnement zie staat is inderdaad een Vodafone abonnement, maar op een ander adres. Niet heel anders; het staat op het huisnummer maar zonder toevoeging. Hierdoor herkent het systeem niet dat je de abonnementen combineert. Het adres bij Vodafone moet dus aangepast worden naar hetzelfde adres als je Ziggo abonnement (kan ik doen, overigen). Dan, binnen 2 weken, wordt wel herkend dat je combineert en kan je dus het gratis zenderpakket kiezen.

Dan nog de vraag waarom je nu wel Game of Thrones kunt kijken met de mediabox. En dat is wel een gekke. Ik heb namelijk geen idee! Of ja, wel een idee, maar niet volledig ;-). Er zal iets in de rechten op je mediabox niet goed ingeladen zijn. Je hoort het namelijk niet te kunnen zien. Een foutje van "de bank" in uw voordeel, zeg maar ;-).

Zal ik het adres in Vodafone voor je aanpassen, zodat de boel nu goed komt te staan en je gewoon van de gratis extra's gebruik kunt gaan maken? Extra mooi; je gaat dan ook korting op je Vodafone abonnement en gratis dubbele data krijgen ^^.

RobS.
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Lycke Ziggo yes laten we dat maar doen dan! Ik ga ook wel even bellen of dat bericht bij Vodafone ook zo is binnengekomen, want als ik nu 2 jaar alles ben misgelopen op wat ze me verkocht hebben lijkt me ook niet echt netjes.
lucie1961

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem. Echter geen telefoon abbo van Vodafoon en ook niet verhuisd of wijzigingen in ziggo abbo aangebracht. Via de mediabox kan ik alles zien. Dit probleem speelt bij kijken via telefoon en laptop sinds de storing op de ziggo app van 21 september 2021. Al veel geprobeerd: uitloggen op de ziggo go app , opnieuw app installeren,  telefoon opnieuw opgestart.  Een nieuw account voor de ziggo app maken vind ik geen optie 

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@lucie1961 Topic staat op solved, beter een eigen topic maken met het probleem. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @lucie1961

 

Gezien je geen Vodafone mobiel abonnement hebt, ervaar je niet hetzelfde probleem. Dat geeft niets, je storingsbeeld kan wel als hetzelfde worden ervaren.

Door technische problemen met de app op 21 september is het herstellen ervan niet helemaal goed verlopen. In dit geval is het aan te raden om de app de cache volledig te cleanen. In de praktijk blijkt dit te werken.

Werkt het voor jou niet? Kun je nog testen de taal aan te passen naar Engels.

 

We doen er alles aan om de instellingen automatisch op afstand te herstellen.

lucie1961

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik dacht al dat iets niet goed was gegaan met de fix. De taal wijzigen naar Engels heeft geholpen. Bedankt voor jouw antwoord 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Graag gedaan @lucie1961

Fijne dag gewenst 🙂

Uitgelicht topic