1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Marcol74

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hbo en skyshowtime

Is het mogelijk om apps toe te voegen voor Hbo en skyshowtime? Zou toch mogelijk moeten zijn, want voor diverse android stick is die optie er ook

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78276Posts
  • 5293Oplossingen
  • 23328Likes

De Next werkt op Linux.

HBO en SkyShowtime moeten dat zelf ook willen, maar gezien de huidige beschikbaarheid op andere apparaten, zullen ze dit ook zelf wel willen en kan het niet heel lang meer duren.

Op de website van SkyShowtime heeft al, heel kort openbaar, een help pagina gestaan voor Ziggo en die maken ze niet als ze er niet mee bezig zijn.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16671Posts
  • 3073Oplossingen
  • 7894Likes

Wie weet wat de toekomst nog zal brengen mag het zeggen.

Ziggo doet er pas mededelingen over als deze beschikbaar zijn.

De boxen draaien niet op android, dus dat is geen argument.

Pasi

Level 19
  • 10559Posts
  • 508Oplossingen
  • 5833Likes

@Marcol74  schreef:

Is het mogelijk om apps toe te voegen voor Hbo en skyshowtime? Zou toch mogelijk moeten zijn, want voor diverse android stick is die optie er ook

Hallo,

welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

Het is en blijft Ziggo, dus is het altijd afwachten of er extra apps komen. Pas als Ziggo 100% zeker is dat Ziggo goede winst erop kan maken, pas dan is er een kans...

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78276Posts
  • 5293Oplossingen
  • 23328Likes

De Next werkt op Linux.

HBO en SkyShowtime moeten dat zelf ook willen, maar gezien de huidige beschikbaarheid op andere apparaten, zullen ze dit ook zelf wel willen en kan het niet heel lang meer duren.

Op de website van SkyShowtime heeft al, heel kort openbaar, een help pagina gestaan voor Ziggo en die maken ze niet als ze er niet mee bezig zijn.

Marcol74
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nee, ze zijn inderdaad op Linux gebaseerd lees ik na enig onderzoek. Maar zou gewoon fijn zijn om deze apps er wel bij te hebben. Wordt gewoon afwachten dan, want iets van een roadmap, wanneer welke app of update er aan komt zal wel niet beschikbaar zijn denk ik.

Marcol74
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Klopt. Is een win win voor beide partijen lijkt me

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78276Posts
  • 5293Oplossingen
  • 23328Likes

@Marcol74 "Wordt gewoon afwachten dan, want iets van een roadmap, wanneer welke app of update er aan komt zal wel niet beschikbaar zijn denk ik."

Ziggo heeft nooit een precieze roadmap, want alles wordt eerst getest en als er problemen zijn, duurt de test langer en als er geen problemen zijn, duurt de test korter.

Producttesten - Ziggo Community

NadineTV

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Ik hoop ook nog steeds op een HBO Max app op de mediabox Next, want Ziggo mocht een tijd lang HBO content aanbieden. Dat was voor best wat klanten vast een reden om Ziggo te nemen. Dus raar dat ze er nu niet uit kunnen komen met HBO Max. Levert uiteindelijk toch weer nieuwe abonnees op. SkyShowtime en Pathé Thuis apps mis ik ook...