1
Vraag
2
Reacties
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

Harmony 665: Reeks voor Ziggo Mediabox XL (SMT-G7401) previous channel

Goedendag,

Ik heb een Harmony 665, en een Ziggo Horizon Mediabox XL, waarbij sommige knoppen van de originele afstandsbediening een RF signaal versturen.
Voor het neeste van wat ik gebruik heb ik een reeks gemaakt, voor één ding lukt dit niet: "previous channel".
Met "previous channel" bedoel ik dat je met 1 druk op de knop terug schakelt naar het vorige kanaal waar je naar hebt gekeken.
Gaat die uitzending van die live ski wedstrijd (volgens de Guide op Eurosport 1 20 ) soms nu beginnen op Eurosport 2 411 ?
Met de "previous channel" knop op de originele afstandsbediening kun je eenvoudig schakelen tussen de twee zenders.
In de MyHarmony software is een knop "ChannelPrev" , maar die geeft niet deze functionaliteit.
Is er iemand succesvol geweest het maken van een reeks, die "ChannelPrev" simuleert ?

Met vriendelijke groet,
René
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
Nee, de 'previous channel'-knop kan je niet met een zelf te maken reeks nabootsen. Er is namelijk geen serie van knoppen waarmee je dat kan simuleren.
Je moet het helaas zonder de knop moeten doen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Goede vraag René. Ik heb hier zelf geen ervaring mee wat het helpen lastig maakt.

Misschien kan Ronihd of Be rt je op weg helpen? Ik gooi even een balletje op.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Helaas ken ik de Harmony niet, maar er zijn andere topics waar andere Harmony's wel lijken te werken, misschien dezelfde codes gebruiken?

https://community.ziggo.nl/search?q=harmony
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
Nee, de 'previous channel'-knop kan je niet met een zelf te maken reeks nabootsen. Er is namelijk geen serie van knoppen waarmee je dat kan simuleren.
Je moet het helaas zonder de knop moeten doen.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Michael Ziggo wrote:
Goede vraag René. Ik heb hier zelf geen ervaring mee wat het helpen lastig maakt.

Misschien kan Ronihd of Be rt je op weg helpen? Ik gooi even een balletje op.


Sorry ik ben er niet mee bekend.....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic