Dat is de 2e keer in 3,5 jaar Next, dat ik dit lees.
Het lijkt geen bug, zoals je in een ander topic schreef, want dan zou het veel vaker naar voren gekomen moeten zijn.
Bij vreemd gedrag van de Next wil het wel eens helpen om de stroom 30 seconden van de Next af te halen.
Geen resultaat, dan de fabrieksinstellingen, alles wordt weer opgepakt, behalve mogelijk enige instellingen in Beeld en Geluid en inloggen in apps.
Geen resultaat, laat het hier weten, dan kan een Ziggo medewerker en/of een Next specialist hier naar kijken.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info