Beeld hapert voortdurend op alle zenders.na aansluiten radio tuner.
Deze problemen krijg ik overigens niet bij Netflix en Amazon Prime.
Radio werkt oerigens prima en beeld van tv was voor het aansluiten ook prima.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Daar gaat het waarschijnlijk mis, doorlussen werkt niet altijd zoals verwacht.
Verder zie ik oude aansluitmaterialen.
Ziggo kan je gratis nieuwe sturen.
Een nieuwe splitter met een nieuwe kabel naar je modem en nieuwe kabel naar je Quantis/TV.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Ik vermoed dat ik het probleem heb;
Ik heb een mediabox xl en luste de handel door wat met mediabox niet blijkt te kunnen..
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is de coax kabel doorgelust?
Zo ja, dan kunnen er problemen ontstaan met de achterliggende apparatuur.
Laat hier weten hoe één en ander aangesloten is.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Quantis op aangesloten zit?
Ik heb de coax van de tv losgehaald aan de kant waar deze binnenkomt en de coax van de radio tussen de Radio tuner en de stekker waar het TV signaal binnenkomt gezet. Die coax die van de TV aansluiting was zit in de andere coax op de Radio tuner
Daar gaat het waarschijnlijk mis, doorlussen werkt niet altijd zoals verwacht.
Verder zie ik oude aansluitmaterialen.
Ziggo kan je gratis nieuwe sturen.
Een nieuwe splitter met een nieuwe kabel naar je modem en nieuwe kabel naar je Quantis/TV.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Mijn modem is :
Ik vermoed dat ik het probleem heb;
Ik heb een mediabox xl en luste de handel door wat met mediabox niet blijkt te kunnen..
@Tantetruus van harte welkom op de Ziggo Community. En zeker, altijd irritant als er kuren zijn met je beeldkwaliteit. Top dat je zelf al zoveel hebt getest en dat het opgelost is!
Mocht je alsnog advies nodig hebben, meld het dan gerust!
oops
net voor 10 euro een splitter besteld bij ziggo:(
Beetje jammer dat eerst radio wordt afgesloten, dan voor 50 euro weer wordt opengesteld waarna nog 10 euro voor een splitter gevraagd wordt..
Maar goed, ik zal niet de eerste zijn die dit aangeeft:)
@Tantetruus oef, sorry. Die nieuwe splitter zou ik sowieso gebruiken, dat kan nooit kwaad. Sterker nog, die voldoen meestal beter dan de oudere varianten en kunnen beter mee met de eisen die van het signaal worden gevraagd.
Ik heb het hierbij dan over de splitter die op de tv uitgang gaat en waar dan de Radio tuner op wordt gekoppeld ipv het doorlussen...
Dus niet over de splitter van de foto, die van mij komt dus OP de stv uitgang van de splitter op de foto.
Je geeft aan dat Ziggo me gratis nieuwe kan sturen; hoe vraag ik dit aan en heb je het dan over vervanging van mijn stenen tijdperk splitter van de foto..?
@Tantetruus zeker weten, die heb ik voor je. Deze is onderweg! 😉
En ja, dat is inderdaad een vervanging van die oude splitter die er nog op zit.
o fijn, ben benieuwd:)
Thx!
Goedemiddag @Tantetruus
Heb je de nieuwe splitter inmiddels ontvangen? Hoe staat het er nu voor?
We zijn erg benieuwd naar je bevindingen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.