Mijn ziggo box Next moet ik de laatste tijd 2 x opstarten. Wat moet ik doen om dit e veranderen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @vantee1951 ,
Je bedoelt dat je de Next 2x met de afstandsbediening moet inschakelen, omdat hij na de eerste keer vanzelf weer uitschakelt? Dat probleem is eerder op het forum aan bod geweest, toen heeft het geholpen om de stand by stand aan te passen.
Als je de stand by stand op 'snelle start' of 'trage start' zet, werkt het dan wel goed?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @vantee1951 ,
Je bedoelt dat je de Next 2x met de afstandsbediening moet inschakelen, omdat hij na de eerste keer vanzelf weer uitschakelt? Dat probleem is eerder op het forum aan bod geweest, toen heeft het geholpen om de stand by stand aan te passen.
Als je de stand by stand op 'snelle start' of 'trage start' zet, werkt het dan wel goed?
Hey @vantee1951 Nu moet het natuurlijk wel zo zijn dat één keer drukken voldoende is. Heb je nog naar bovenstaande gekeken? We horen het graag nog van je of het hiermee verholpen is.
@vantee1951 We zijn erg benieuwd of het opstarten van de Mediabox Next weer goed gaat. Er zijn eerder al diverse tips gegeven waarmee je het op kunt lossen. Laat je het weten als wij verder kunnen helpen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.