Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
PaulFl wrote:
Bij mij precies hetzelfde probleem. Alleen dan met een nieuwe Sony str-dn1080.
Met de oude Humax 5200c werkt alles prima. Horizon box heb ik niet. Met de nieuwe mediabox next inderdaad geen beelddoorvoer vanaf de versterker naar de tv. Heel af en toe geluid. Als ik het menu van de versterker selecteer zie ik dat op de tv en hoor ik keurig geluid. Mediabox next op de tv direct aansluiten werkt wel. Alle hdmi kabels van Ziggo zijn ook vervangen door degelijke nieuwe bij het testen en alle mogelijke in-uitgangen van de tv en versterker zijn geprobeerd. Eco mode ed maakt ook niets uit.
Andere apperatuur gaat prima. Zoals chromecast 2 en een popcorn mediaspeler. Benaderen van de mediabox vanuit de app gaat prima. Opnemen kan ik selecteren. Mediabox is bekabeld aangesloten. Signaalsterktes allemaal goed.
Ook mijn tv is een Philips uit ongeveer 2008.
Ik zal het anders nog eens testen met mijn beamer aangesloten ipv de tv.
joepke-m heeft dezelfde versterker zie ik. Misschien een oplossing?
Update:
Het is even gelukt blijkt. Opeens was er geen beeld meer en het probleem weer volop aan de orde. Ik krijg het niet opgelost.
Ik wijt het aan de communicatie tussen moderen mediabox, moderne versterker en een oudere tv.
Ik laat het eerst maar zo. Het kost heel veel tijd. Een nieuwe tv staat in de planning. Voorlopig sluit ik de mediabox dan maar rechtstreeks op de tv aan.
Hi PaulFl, het lijkt dus een tijdelijke oplossing. Dat is jammer, want het leek nog wel alsof je het juiste puzzelstukje had gevonden. Jammer dat het nu opeens niet meer werkt. Mocht je met dezelfde en/of met nieuwe apparatuur tot een ander resultaat komen, dan zijn wij natuurlijk erg benieuwd. In ieder geval bedankt voor je update 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.