Als ik Veronica kijk dan hapert het beeld telkens. Dit is ook met CNN.
Andere kanalen werken zonder probleem. De kabels heb ik ook al vervangen en ook signaalsterkte en kwaliteit bekeken. Ergens in dit forum gelezen dat Veronica en oa CNN in dezelfde transportstroom zitten en dat relevant voor het probleem is. Echter daar verder geen uitleg of oplossing voor gevonden.
Graag zou ik dit opgelost zien.
Zoals ook al gelezen dat een work-around kan zijn om uitgesteld te kijken, dat werkt inderdaad maar is niet de oplossing. Bovendien met de opnames op de mediabox heb ik dat probleem dan nog steeds.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Duidelijk, hier ontbreekt een Dubbel Galvanisch Gescheiden Abonnee Overname punt zoiets als dit:
Een Ziggo monteur komt dit gratis aansluiten.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic, door de huidige drukte kan het een paar werkdagen langer duren.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welke mediabox heb je?
en kun je een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) maken en van de splitter versterker
Ik heb de Mediabox XL. Bijgevoegd hoe de kabel binnenkomt in het appartement.
Duidelijk, hier ontbreekt een Dubbel Galvanisch Gescheiden Abonnee Overname punt zoiets als dit:
Een Ziggo monteur komt dit gratis aansluiten.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic, door de huidige drukte kan het een paar werkdagen langer duren.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.
Bedankt, ik heb inmiddels een afspraak gemaakt met Ziggo voor installatie
Nu krijg ik een rekening van EUR 50 van Ziggo. Dat klopt dus niet
Je hebt waarschijnlijk deze mail gekregen .
Werk en kosten
Voor het vaste bedrag van € 50 bent u zeker van een oplossing. Al het nodige werk en materiaal zijn inbegrepen, ook de voorrijkosten. De reparaties aan het Ziggo netwerk, apparatuur die u van ons leent of aan het eerste aansluitpunt in huis zijn natuurlijk altijd voor onze rekening. De enige uitzondering is een signaalversterker, die verkoopt de monteur tegen kostprijs. Alle kosten zijn inclusief btw en zetten we op uw maandelijkse factuur. Op de reparatie krijgt u 28 dagen garantie, op gebruikt materiaal 2 jaar.
Dus alleen als het je eigen spullen zijn worden kosten berekend .
Na contact gehad te hebben met Ziggo (Chat), het bedrag wordt gecrediteerd. Kosten zijn voor Ziggo
Goedemiddag @Jaap001,
Welkom op de Community!
Fijn dat je in dit nieuwe jaar probleemloos tv kan kijken.
Top dat er al tips zijn gegeven en een monteur is geweest om het te fiksen.
De kosten zijn inderdaad gecrediteerd, veel kijkplezier
Ik heb precies hetzelfde echter bij mij andere kanalen RTL4, Spike HD, RTL7. Andere kanalen geen last. Al paar maanden aan kijken om dit op te lossen. Ziggo versterker gekocht maar heeft niks geholpen. Het is ook niet alle dagen slecht; lijkt als het weer beter is ik er minder last van hebt
Hi @Hopic
Vervelend dat jij ook al enkele maanden haperend beeld ervaart op een aantal kanalen. Bij blokken en haperingen in de beeldkwaliteit is er in de meeste gevallen sprake van een verstoord coax-signaal. Dit kan meerdere oorzaken hebben en deze verstoringen zie je dan terug in de beeldkwaliteit. Wanneer het op enkele kanalen speelt dan noemen we dit interferentie. De verstoring speelt dan op een bepaalde frequentie waarop enkele zenders zitten. Ik raad je aan om een eigen topic te starten en daarin foto's te delen van jouw hoofdaansluiting (AOP) en verdere aansluiting(en) richting de televisie. Dan kijken we graag met je mee.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.