1
Vraag
2
Reacties
Jaap001

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Haperend beeld bij Veronica en CNN

Als ik Veronica kijk dan hapert het beeld telkens. Dit is ook met CNN.

Andere kanalen werken zonder probleem. De kabels heb ik ook al vervangen en ook signaalsterkte en kwaliteit bekeken. Ergens in dit forum gelezen dat Veronica en oa CNN in dezelfde transportstroom zitten en dat relevant voor het probleem is. Echter daar verder geen uitleg of oplossing voor gevonden.

Graag zou ik dit opgelost zien.

Zoals ook al gelezen dat een work-around kan zijn om uitgesteld te kijken, dat werkt inderdaad maar is niet de oplossing. Bovendien met de opnames op de mediabox heb ik dat probleem dan nog steeds.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Duidelijk, hier ontbreekt een Dubbel Galvanisch Gescheiden Abonnee Overname punt zoiets als dit:

 

Een Ziggo monteur komt dit gratis aansluiten.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic, door de huidige drukte kan het een paar werkdagen langer duren.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Wil je sneller contact met Ziggo?

Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

Bekijk in context

10 Reacties 10
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

welke mediabox heb je?

en kun je een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) maken en van de splitter versterker

Jaap001
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb de Mediabox XL. Bijgevoegd hoe de kabel binnenkomt in het appartement.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Duidelijk, hier ontbreekt een Dubbel Galvanisch Gescheiden Abonnee Overname punt zoiets als dit:

 

Een Ziggo monteur komt dit gratis aansluiten.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic, door de huidige drukte kan het een paar werkdagen langer duren.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Wil je sneller contact met Ziggo?

Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

Jaap001
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt, ik heb inmiddels een afspraak gemaakt met Ziggo voor installatie

Jaap001
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nu krijg ik een rekening van EUR 50 van Ziggo. Dat klopt dus niet

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Je hebt waarschijnlijk deze mail gekregen .

 

Werk en kosten
Voor het vaste bedrag van € 50 bent u zeker van een oplossing. Al het nodige werk en materiaal zijn inbegrepen, ook de voorrijkosten. De reparaties aan het Ziggo netwerk, apparatuur die u van ons leent of aan het eerste aansluitpunt in huis zijn natuurlijk altijd voor onze rekening. De enige uitzondering is een signaalversterker, die verkoopt de monteur tegen kostprijs. Alle kosten zijn inclusief btw en zetten we op uw maandelijkse factuur. Op de reparatie krijgt u 28 dagen garantie, op gebruikt materiaal 2 jaar.

 

Dus alleen als het je eigen spullen zijn worden kosten berekend .

Jaap001
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Na contact gehad te hebben met Ziggo (Chat), het bedrag wordt gecrediteerd. Kosten zijn voor Ziggo

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Jaap001,

Welkom op de Community!

Fijn dat je in dit nieuwe jaar probleemloos tv kan kijken.
Top dat er al tips zijn gegeven en een monteur is geweest om het te fiksen.

De kosten zijn inderdaad gecrediteerd, veel kijkplezier 

Hopic

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb precies hetzelfde echter bij mij andere kanalen RTL4, Spike HD, RTL7. Andere kanalen geen last. Al paar maanden aan kijken om dit op te lossen. Ziggo versterker gekocht maar heeft niks geholpen. Het is ook niet alle dagen slecht; lijkt als het weer beter is ik er minder last van hebt

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Hopic 
Vervelend dat jij ook al enkele maanden haperend beeld ervaart op een aantal kanalen. Bij blokken en haperingen in de beeldkwaliteit is er in de meeste gevallen sprake van een verstoord coax-signaal. Dit kan meerdere oorzaken hebben en deze verstoringen zie je dan terug in de beeldkwaliteit. Wanneer het op enkele kanalen speelt dan noemen we dit interferentie. De verstoring speelt dan op een bepaalde frequentie waarop enkele zenders zitten. Ik raad je aan om een eigen topic te starten en daarin foto's te delen van jouw hoofdaansluiting (AOP) en verdere aansluiting(en) richting de televisie. Dan kijken we graag met je mee. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic