Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Een reactie in dit topic is gekozen als oplossing:Bekijk oplossing
Als ik Veronica kijk dan hapert het beeld telkens. Dit is ook met CNN.
Andere kanalen werken zonder probleem. De kabels heb ik ook al vervangen en ook signaalsterkte en kwaliteit bekeken. Ergens in dit forum gelezen dat Veronica en oa CNN in dezelfde transportstroom zitten en dat relevant voor het probleem is. Echter daar verder geen uitleg of oplossing voor gevonden.
Graag zou ik dit opgelost zien.
Zoals ook al gelezen dat een work-around kan zijn om uitgesteld te kijken, dat werkt inderdaad maar is niet de oplossing. Bovendien met de opnames op de mediabox heb ik dat probleem dan nog steeds.
Duidelijk, hier ontbreekt een Dubbel Galvanisch Gescheiden Abonnee Overname punt zoiets als dit:
Een Ziggo monteur komt dit gratis aansluiten.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic, door de huidige drukte kan het een paar werkdagen langer duren.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.
Duidelijk, hier ontbreekt een Dubbel Galvanisch Gescheiden Abonnee Overname punt zoiets als dit:
Een Ziggo monteur komt dit gratis aansluiten.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic, door de huidige drukte kan het een paar werkdagen langer duren.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.
Werk en kosten Voor het vaste bedrag van € 50 bent u zeker van een oplossing. Al het nodige werk en materiaal zijn inbegrepen, ook de voorrijkosten. De reparaties aan het Ziggo netwerk, apparatuur die u van ons leent of aan het eerste aansluitpunt in huis zijn natuurlijk altijd voor onze rekening. De enige uitzondering is een signaalversterker, die verkoopt de monteur tegen kostprijs. Alle kosten zijn inclusief btw en zetten we op uw maandelijkse factuur. Op de reparatie krijgt u 28 dagen garantie, op gebruikt materiaal 2 jaar.
Dus alleen als het je eigen spullen zijn worden kosten berekend .
Ik heb precies hetzelfde echter bij mij andere kanalen RTL4, Spike HD, RTL7. Andere kanalen geen last. Al paar maanden aan kijken om dit op te lossen. Ziggo versterker gekocht maar heeft niks geholpen. Het is ook niet alle dagen slecht; lijkt als het weer beter is ik er minder last van hebt
Hi @Hopic Vervelend dat jij ook al enkele maanden haperend beeld ervaart op een aantal kanalen. Bij blokken en haperingen in de beeldkwaliteit is er in de meeste gevallen sprake van een verstoord coax-signaal. Dit kan meerdere oorzaken hebben en deze verstoringen zie je dan terug in de beeldkwaliteit. Wanneer het op enkele kanalen speelt dan noemen we dit interferentie. De verstoring speelt dan op een bepaalde frequentie waarop enkele zenders zitten. Ik raad je aan om een eigen topic te starten en daarin foto's te delen van jouw hoofdaansluiting (AOP) en verdere aansluiting(en) richting de televisie. Dan kijken we graag met je mee.
Vanaf 29 februari is Apple TV+ beschikbaar op de Mediabox Next en op de
Next Mini. Apple TV+ biedt bekroonde films en series van de bekendste
verhalenvertellers van dit moment, waaronder Masters of th...