1
Vraag
2
Reacties
Jane8

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Handmatig opnemen (tv)

Ik wil handmatig opnemen (tv). Daarvoor zou ik menu-optie "Mijn Media" eerst moeten weten te vinden. (Menu--> Mijn Media-->Geplande Opname-->Handmatig instellen) Maar ik kan de optie "Mijn Media" nergens ontdekken. Graag advies.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Waarschijnlijk heeft u de XL met nieuwe software. Opnames worden nu in de cloud bewaard. Daardoor kun je niet meer zelf begin en eind tijd instellen. Alles gaat via de EPG.

 

De beschrijving hoort bij de "oude" XL. 

Bekijk in context

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

De EPG laat de programma's twee weken vooruit en één week terug zien.

Door op een programma te klikken krijg je de mogelijkheid om deze te programmeren.  Als serie of alleen die ene. Je kunt ook op de rode opname knop drukken op de afstandsbediening. 

Ga je terug in de tijd dat kun je vaak alsnog kijken als er een "play" icon bij staat.

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Waarschijnlijk heeft u de XL met nieuwe software. Opnames worden nu in de cloud bewaard. Daardoor kun je niet meer zelf begin en eind tijd instellen. Alles gaat via de EPG.

 

De beschrijving hoort bij de "oude" XL. 

Jane8
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoe gaat handmatig opnemen dan bij de nieuwe software update?

 

Jane8
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

O, nu zie ik pas het begin van het antwoord van @bloemen64 . Dus handmatig opnemen kan niet meer. Hoe neem je een programma op dat pas over 3 of 4 dagen uitgezonden wordt?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dat kan niet meer. In de cloud worden alleen programma's opgenomen, alle klanten gebruiken hetzelfde bestand, individueel aanpassen zou veel te omslachtig en misschien ook te duur worden.

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

De EPG laat de programma's twee weken vooruit en één week terug zien.

Door op een programma te klikken krijg je de mogelijkheid om deze te programmeren.  Als serie of alleen die ene. Je kunt ook op de rode opname knop drukken op de afstandsbediening. 

Ga je terug in de tijd dat kun je vaak alsnog kijken als er een "play" icon bij staat.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic