1
Vraag
2
Reacties
Satwil

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Handleiding Mediabox Next downloaden

Ik heb afgelopen zaterdag de Mediabox next mogen ontvangen zonder handleidingen.
Nu heb ik gehoord dat er 3 boekjes bij moeten zitten.
Ziggo kan of wil niet deze 3 boekjes na sturen.
Ze zeggen dat het op het internet wel staat.
Maar dat is heel summier.
Hier staat niet op wat de functies van de knoppen op de afstandsbediening zijn bijvoorbeeld. Enz...
Wat nu te doen.
Ik heb toch simpel weg recht op een paar boekjes
Wat is dit nou voor idioterie dat je die niet kunt krijgen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Hi iedereen, bedankt voor jullie input om zoveel mogelijk handvatten voor de Mediabox Next mee te geven.

De handleiding voor de Mediabox Next staat inmiddels online in dit topic. Meer weten over de installatie en het gebruik van de Mediabox Next? Kijk dan onderin deze post en download de handleiding. 

 

Update 2020: laatste versie V1.2.6. januari 2020 toegevoegd

Bekijk in context

30 Reacties 30
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Hi Satwil, welkom op onze Community! Jammer dat de boekjes niet zijn meegestuurd in je pakket. Ik snap dat je het liefst alles wil weten over je nieuwe mediabox.
De boekjes kunnen we helaas niet los nasturen. Mocht je nog vragen hebben over bepaalde specificaties, features of over de installatie, dan ben je hier altijd welkom. We leggen het graag aan je uit.
Houd ook onze categorie over de Mediabox Next in de gaten en kijk op deze pagina voor meer informatie.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Maar waarom zijn deze niet na te zenden Marianne Ziggo ??
Satwil
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ja, dat snap ik dus ook niet , je hebt toch gewoon recht om alle papieren bij een product te krijgen , nu heb je dus maar een half product en 35% informatie van het internet.
ik vind het gewoonweg een belachelijke en arrogante houding van ziggo om simpel te zeggen : we kunnen deze niet na sturen.
pak je toch een nieuwe doos en haal je ze daar toch uit .
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Als het zo simpel was, dan hadden we dat zeker gedaan. Ook zonder boekjes moet het de bedoeling zijn dat je je kan redden met de installatie en het gebruik van de Mediabox Next. Meer informatie kan je altijd vinden op onze website, via onze Community pagina en de mediabox biedt zelf ook uitleg in het menu. Kom je er niet uit, weet dan dat je hier welkom bent met al je vragen over de mediabox!
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Dit kan misschien een klein beetje helpen.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Ik voel een nieuwe Ziggo Functie komen, de Copy-Paste Medewerker :joy:

Maar is er niet te achterhalen doormiddel van de Barcode en de doos van de Next van de Klant, waar deze is klaargemaakt voor gebruik.

Ik vind het best slordig dat er geen boekjes inzitten, dit mag simpel weg niet gebeuren, want als het fout gaat met aansluiten zit de klant straks met een stukkende Media Box Next en een boete, had je maar moeten aansluiten volgens de boekjes ( Welke Boekjes )

PS: Ik ben niet boos op jullie hoor, dit zijn me bedenkingen en Jullie kunnen er niks aan doen.

Dit is echt een productie fout.
Satwil
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
We zijn weer een stapje verder , een afbeelding van de afstandsbediening met functies.
Dit vind je dus niet terug op het internet , om maar een voorbeeld te noemen , maar hier ben ik wel blij mee , nu de rest nog van het boekje.
En Dave , je hebt wel een punt , als er iets fout gaat heeft de het klant gedaan enz..
en inderdaad het is zeker een productiefout , of ze hebben de boekjes er bij mij uitgehaald en naar een klant gestuurd die ook geen boekjes had :sweat_smile:
Maar nogmaals die boekjes worden toch ergens gemaakt of bel de fabrikant op en laten ze een paar na sturen naar jullie. Ik stel maar wat simpels voor hoor.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Satwil, ik heb het gevonden! Op onze afdeling hebben wij natuurlijk ook een test opstelling staan met onze producten. Daar lag één paar boekjes (het zijn er er 2: Ziggo Mediabox Installeren en Ziggo mediabox gebruiken) die onze collega's in kunnen zien. Deze mag ik speciaal naar jou toesturen. Stuur je mij je adresgegevens in een privébericht? Dan zorg ik er voor dat ze jouw kant op komen.

Ik ben het eens dat de boekjes in je installatiepakket horen. We hebben deze boekjes niet op voorraad liggen. Ik ben blij dat ik toch nog wat heb kunnen vinden voor je 🙂
Satwil
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Marianne Ziggo wrote:
Satwil, ik heb het gevonden! Op onze afdeling hebben wij natuurlijk ook een test opstelling staan met onze producten. Daar lag één paar boekjes (het zijn er er 2: Ziggo Mediabox Installeren en Ziggo mediabox gebruiken) die onze collega's in kunnen zien. Deze mag ik speciaal naar jou toesturen. Stuur je mij je adresgegevens in een privébericht? Dan zorg ik er voor dat ze jouw kant op komen.

Ik ben het eens dat de boekjes in je installatiepakket horen. We hebben deze boekjes niet op voorraad liggen. Ik ben blij dat ik toch nog wat heb kunnen vinden voor je 🙂

is dit een privé bericht naar jou ????
HalloJove

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Het plaatje van de afstandsbediening fa|8}\|>8c(ccMR getoond in dit item komt vreemd genoeg niet overeen met een van de drie boekjes! In het boekje staan 12 functies in dit item zijn het er 18!
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Satwil wrote:

Marianne Ziggo wrote:
Satwil, ik heb het gevonden! Op onze afdeling hebben wij natuurlijk ook een test opstelling staan met onze producten. Daar lag één paar boekjes (het zijn er er 2: Ziggo Mediabox Installeren en Ziggo mediabox gebruiken) die onze collega's in kunnen zien. Deze mag ik speciaal naar jou toesturen. Stuur je mij je adresgegevens in een privébericht? Dan zorg ik er voor dat ze jouw kant op komen.

Ik ben het eens dat de boekjes in je installatiepakket horen. We hebben deze boekjes niet op voorraad liggen. Ik ben blij dat ik toch nog wat heb kunnen vinden voor je 🙂
is dit een privé bericht naar jou ????



Nee, Satwil dit bericht is voor jou. Er komen 2 boekjes jou kant op! Nu moet ik me beheersen te gaan zeggen dat het wel erg toevallig is dat er nog 2 lagen, maar dat lukt me. Mij hoor je daar dus niet over .... :nerd:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Eigenlijk zou het mooi zijn als ik de gehele handleiding op www.gebruikershandleiding.com zou kunnen zetten.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Willem-A wrote:
Eigenlijk zou het mooi zijn als ik de gehele handleiding op www.gebruikershandleiding.com zou kunnen zetten.

Kan wel boekje inscannen voor je en uploaden ?

Doe ik met alle plezier.
Satwil
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Als het goed is worden er 2 boekjes opgestuurd , dus ik wacht nog even af.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dave- wrote:

Willem-A wrote:
Eigenlijk zou het mooi zijn als ik de gehele handleiding op www.gebruikershandleiding.com zou kunnen zetten.
Kan wel boekje inscannen voor je en uploaden ?

Doe ik met alle plezier.


Dan zou je ze daar ook gelijk op de site kunnen zetten. Dat kan in feite iedereen. Ik werk via beheer, maar dat hoeft dus niet. Vraag is alleen of het mag van Ziggo... Niet altijd wil men dat die info word verspreid. Vraag dat dus eerst even naa Dave-

Greetzz en dank!
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Ik zal eerst even vragen aan Moderator of dit ge-upload mag worden natuurlijk en dan koppel ik dit even met je terug Willem-A :blush:
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Willem-A en Dave- , dat ga ik even voor jullie uitzoeken. Heb dit intern belegd en kom er op terug. Aan de goede intentie ligt het in ieder geval niet, dankjewel 😉
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Marianne Ziggo ik had Lycke een PB gestuurd om het even bij Anne B te vragen, maar jullie zitten gezellig bij elkaar dat komt goed. :blush:
Satwil
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Beste leden van deze community ,
allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie medewerking en alle hulp.
ik heb vandaag de boekjes binnen gekregen van Marianne en ben haar daar zeer dankbaar voor . ( leuk pakketje ? kunnen wij zeer waarderen )
Het zou natuurlijk goed zijn dat deze op het internet zou staan , want hier staat toch veel meer informatie in , dan wat er nu op internet staat.
Nogmaals dank allemaal.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic