Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
robbo wrote:
Opajaap Wees ook zeker dat de P.V.R knop is geactiveerd! Dit doe je als volgt.: Houdt de P.V.R knop enkele seconde ingedrukt. >Een rood lichtje flikkert op. > Dan is bedienen weer mogelijk. Als men per a buis de tv toets indrukt, dan functioneert de commando's inz de Humax box niet. Test dit even uit. Succes gr Rob
Ik had exact hetzelfde probleem als opajaap waarbij ik fabrieksreset al een aantal keren op diverse manieren uitgevoerd had. Uiteindelijk nav uw reactie toch maar hd geformateerd en ....opgelost. Dat zetje om te formateren had ik net nodig. Bedankt.
Fijn dat je hier de oplossing hebt gevonden 🙂
@Willem-A1 Haha ja zeker dat waarderen we enorm! Geniet van je dag 🙂
Leuk @Lotte !
Ben ik blij mee 😀 Fijn weekeinde.
@Opajaap . Zit er niet een van de knopjes vast achter de bedieningsklep?? laatst zelf een keer gehad bij eentje die bij ons was ingeruild. ik bedoel de 4 pijltjes knoppen.
Teun
@Teun Bedankt voor je reactie. Het probleem is al een tijdje geleden opgelost. Toch zal ik mijn HUMAX eerdaags met pensioen sturen, want de opnamen zijn steeds sterker gestoord. Maar dat is een ander onderwerp.
Off topic: Leuke auto, die Goggomobil Coupé!
@Opajaap even verder off topic: dat is of een tuner, of de harde schijf. Maar als het steeds erger wordt, is het doorgaans een tuner, vaak tuner 2. Goed te repareren trouwens. Maar ja, eens mogen ze ook wel met pensioen.
Dankjewel @Teun !
Leuk jou ook weer te 'zien'. Wist niet of het alweer het juiste moment was, na een flinke pauze, maar het werd goed opgepakt. Inmiddels ook een ander huis gekocht, en dus een behoorlijke verandering zo alles bij elkaar. Woon nu alleen in fUPC gebied, dus helaas geen smartcards meer voor de Humax-en. Maar ik blijf daar wel mee bezig, al nemen de vragen daar doorgaans wel over af. Maar er is nu weer de Quantis QE317.
Groet, Willem
Hallo @Willem-A1 .Leuk dat je er weer bent. Ik doe ook nog wel veel humaxen, maar dan op MP. Gaat altijd nog lekker. Fijne apparaten. Vooral nu goed te gebruiken doordat analoge radio gaat wegvallen.
gr Teun.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.