Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
robbo wrote:
Dat kan.
Huizinga wrote:robbo wrote:Dankje! Maar zo te zien jij niet? : P
Dat kan.
😄 😄 😄
robbo wrote:Huizinga wrote:Opa wordt oud inderdaad...En aan vakantie toe:wink:robbo wrote:Dankje! Maar zo te zien jij niet? : P
Dat kan.
😄 😄 😄
robbo wrote:
Opajaap Wees ook zeker dat de P.V.R knop is geactiveerd! Dit doe je als volgt.: Houdt de P.V.R knop enkele seconde ingedrukt. >Een rood lichtje flikkert op. > Dan is bedienen weer mogelijk. Als men per a buis de tv toets indrukt, dan functioneert de commando's inz de Humax box niet. Test dit even uit. Succes gr Rob
Opajaap wrote:
Bedankt voor uw reacties! Batterijen heb ik vervangen, zonder resultaat. Aan de afstandsbediening ligt het niet m.i., omdat ook de knoppen op de HUMAX (achter de frontklep) geen effect hebben. Wist een fabrieksreset ook al het opgenomene? Als er uiteindelijk geen oplossing blijkt te zijn voor het probleem zal ik inderdaad een nieuwe Mediabox moeten overwegen.
De PVR-knop is actief, want bij elke handeling van de afstandsbediening -ook als de HUMAX is geblokkeerd- licht die knop rood op. Deze tip was ik ook al tegengekomen bij mijn speurtocht in de Community.
Groeten,
Jaap
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.