1
Vraag
2
Reacties
Bruintje1

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

HUMAX 5200C vervalt bij wijziging abonnement?

Ik heb oud alles in 1 Abo (medium variant, 350 MB, tv standaard, telefonie). Wil nu de telefonie eruit laten doen. Gebruik het al jaren niet. Bij aangaan van Abo was deze mogelijkheid beschikbaar. Scheelt dan 5,00 euro. Kan nu niet meer zegt support. Na wat heen en weer gemaild te hebben dacht ik 'laat maar' . Ook omdat glasvezel providers hier binnenkort actief zijn en ik dan daar wellicht zaken ga doen. Ofschoon ik een tevreden Ziggo klant ben en die supersnelheid niet nodig heb.  Nu zie ik dat je ook kabel tv kan kiezen ipv tv standaard. Dan vallen  alle HUMAX mogelijkheden weg zegt Ziggo support. Coax kabel moet weer rechtstreeks op tv, smartcard wordt uitgeschakeld. De HUMAX 5200c wordt werkeloos. Ik lees op forum echter dat deze wel degelijk nog kabelsignaal blijft doorgeven en ook nog kan opnemen enz. Klopt dit nog steeds en wat moet ik precies doen om dat werkend te krijgen ( alleen Id aanpassen?) 

22 Reacties 22
Bruintje1
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ja in eerder stadium benadrukken was beter geweest. De Ziggo Go app heb ik opnieuw geïnstalleerd en lijkt weer goed te werken inclusief terug kunnen kijken van hetgeen de betreffende omroep hiervoor aangeeft. 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

@Bruintje1  schreef:

Nog een aanvullende vraag mbt tv zenders. Kan ik ergens makkelijk zien welke zenders bij kabelabonnement beschikbaar zijn? En zijn ze overwegend in HD ?


Mijn reactie was op bovenstaand bericht.

Bruintje1
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Aan allen die reageerden in dit topic. Ik had de hier eerder gegeven link naar overzicht van zenders kabel tv geopend maar... niet goed genoeg bestudeerd wat daar stond. Daar staat toch eigenlijk duidelijk geen 'HD' bij de commerciële zenders. "beetje dom" van mij. Bedankt voor alle hulp.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic