Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Lycke Ziggo wrote:
Hey Winger . Foutjes maken we allemaal wel eens :-). Nu ging het bericht van robbo niet enkel om 'welke mediabox', maar er stonden ook tips in. Ben je hier mee aan de slag gegaan? Ik hoor graag hoe het nu gaat!
Be rt wrote:
Als je dit nog niet gedaan hebt: Sluit de HEOS aan via de optische kabel aan de Next, aan de achterkant zit een optische uitgang, dan zou je dezelfde ervaring moeten hebben als met de Mediabox XL.
robbo wrote:
Winger Bedoel je dan de Media box NEXT ipv mediabox XL! ????
Zet de dolby audio even uit en weer aan.. En evt even stroomloos zetten.
Edit: En evt op de heos indien nodig de optische modes kiezen.
Marco1861 wrote:
In de HEOS-app: Tab 'Muziek', dan naar 'Ingangen', selecteer 'Optical in' en 'Nu afspelen'.
Marco1861 wrote:
Inmiddels ook getest en ik merk geen verschil in het geluid.
De Next heb ik overigens via HDMI op de HEOS en vanuit de HEOS naar de TV (HDMI-CEC).
Willem-A wrote:Marco1861 wrote:Bedoel je hier niet HDMI ARC vanuit de Heos?
Inmiddels ook getest en ik merk geen verschil in het geluid.
De Next heb ik overigens via HDMI op de HEOS en vanuit de HEOS naar de TV (HDMI-CEC).
Winger wrote:Be rt wrote:Bert, dit werkt niet :smirk: op deze wijze. Als ik dan de optische aansluiting van de HEOS los neem dan blijft het geluid gewoon werken.
Als je dit nog niet gedaan hebt: Sluit de HEOS aan via de optische kabel aan de Next, aan de achterkant zit een optische uitgang, dan zou je dezelfde ervaring moeten hebben als met de Mediabox XL.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.