Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dina40 wrote:
Lycke Ziggo en Willem-A Ik ziet en merk zeker wel een overeenkomst, het signaal komt namelijk van alle bij door de zelfde Coaxkabel binnen.
Lycke Ziggo wrote:
Het probleem wordt steeds gekker @Dina40. Ik kan me niet voorstellen dat de melding met het internet te maken heeft, maar snap wel dat je deze conclusie nu trekt.
Even voor mijn beeld; op de foto van de melding is HDMI1/ARC" te lezen. Wanneer je deze melding ziet, is de mediabox dan ook op HDMI1 aangesloten, of op een andere HDMI poort? En mocht het zo zijn dat je hem bijvoorbeeld op HDMI2 aansluit, zie je dan "HDMI2" in beeld, in plaats van HDMI1"?
Dina40 wrote:
Deze Gedreven liefhebber is wel geinteresseerd gebleven :wink:
Het gaat mij natuurlijk het meest aan, maar het probleem is nu zeker bijna opgelost.
Als ik een signaal versterker tussen het binnenkomstkastje en de Mediabox XL plaatst is het probleem opgelost, alleen heb ik dan geen internet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.