Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
broekhua wrote:
Willem-A
Mogelijk heb je gelijk. De problemen zoals genoemd in de thread zijn inderdaad iets anders van structuur.
Vergeet echter niet dat zowel de TV's van Philips en Sony berucht zijn op het gebied van incompatibility bij HDMI verbindingen.
Dit komt mede omdat beide in hetzelfde consortium zitten t.a.v. het tegengaan van ongewenste copieer praktijken. Hjer gaan ze erg ver in. Dit gaat vaak ten koste van het werkend aansluiten van vreemde apparatuur. Vanuit Ziggo hoeven we hier niet veel van te verwachten gezien dit probleem al heel lang loopt zonder een bevredigende oplossing.
Het uitsluiten van eventueel mogelijke oorzaken lijkt mij een legitieme aanpak.
Gr, Arie
broekhua wrote:
Willem-A
Wat mij trouwens wel opvalt dat is dat de toestellen waarbij dit probleem in deze thread wordt gemeld, van zeer recente datum zijn (bouwjaar 2018).
Hoe zit het met de Mediabox betreffende productie datum? Ligt het eventueel aan de combinatie van deze apparaten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.