Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
hanh wrote:
Pffffffffffffffffffffffff. Dolby 4k-TV.
Dit heb ik allemaal niet met een simpel Stereo versterkertje en bewust geen 4k-TV (er zijn toch geen bronnen voor die ik interssant vind).....
Dat neemt niet weg, dat ik wel begrijp hoe dit soort dingen zouden moeten gaan & hoe ze kennelijk niet goed blijken te werken. Gezien de meldingen.
Heb je nog eens wat aan je technische achtergrond.
Shinysidewinder wrote:
epoortvliet
Je hebt een Philips FUll HD scherm zonder 4k
Dus, kijk even in het instructie boekje van je Denon Receiver op pagina 154,155,156
Daar zul je wel mee uit de voeten kunnen. Loop deze instellingen even één voor één na en kijk of dit verbetering geeft door ze één voor één uit te zetten. Meeste van deze instellingen op de Denon heb je voor het type scherm niet nodig wat je nu hebt. Schijnbaar staat er een instelling op de Denon niet goed wat er voor zorgt dat de Next problemen gaat geven. Kijk vooral goed naar HDMI beeldinstellingen
https://www.denon-hifi.nl/nl/product/homecinema/avreceiver/avrx1200w
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.