Vele zijn me al voor gegaan ook ik heb hbo probleem krijg steeds abbo verlengen dit word een lange zucht er is altijd wel wat.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo @Edmondo, wat zuur dat je weer tegen een nieuwe melding aanloopt.
Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat aan onze kant alles op 'groen' staat, dat wil zeggen dat het bij ons nog actief is. Voor mijn duidelijkheid: heeft het begin januari wel gewerkt en moet je nu - exact een maand later - je abonnement 'verlengen'? Krijg je deze melding op alle apparaten waarop je probeert te kijken? Heb je een screenshot van de melding?
Ik zie dat je overigens ook in andere topics hebt gereageerd. Laten we jouw probleem centraal houden in dit topic om niet langs elkaar te praten. Alvast bedankt!
Dit is wat ik krijg te zien
ik gebruik alleen tv hiervoor
Dank voor de afbeelding. In dit geval lijkt er inderdaad iets aan de hand te zijn met een koppeling. Ik heb het direct gedeeld met het onderzoeksteam. Zij gaven aan de oorzaak te onderzoeken. Ik houd je op de hoogte.
Hi @Edmondo - logisch dat je toe bent aan een update. Zojuist is het mij gelukt om HBO op te zeggen, hier ontvang je een e-mail van ter bevestiging. Hierna zullen wij HBO weer voor je bestellen.
Je ontvangt een berichtje van ons zodra je HBO weer kan gaan activeren via je Mijn Ziggo account.
Zie net dat ik nieuw contract heb staat hbo nog op
HBO is inderdaad weer toegevoegd @Edmondo Het is nu nog even wachten tot je de e-mail krijg om het daadwerkelijk te activeren. Zodra je die binnen hebt wil ik je vragen via MIjn Ziggo op een laptop of PC proberen HBO te activeren. Mocht dat niet direct na ontvangst van de activatiemail lukken, dan wil ik je vragen 24 uur later een nieuwe poging te doen.
We horen de uitkomsten graag.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.