Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Edmondo
Level 2

HBO probleem: Steeds melding abonnement verlengen

Vele zijn me al voor gegaan ook ik heb hbo probleem krijg steeds abbo verlengen dit word een lange zucht er is altijd wel wat.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
8 Reacties 8
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @Edmondo, wat zuur dat je weer tegen een nieuwe melding aanloopt. 

Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat aan onze kant alles op 'groen' staat, dat wil zeggen dat het bij ons nog actief is. Voor mijn duidelijkheid: heeft het begin januari wel gewerkt en moet je nu - exact een maand later - je abonnement 'verlengen'? Krijg je deze melding op alle apparaten waarop je probeert te kijken? Heb je een screenshot van de melding?

Ik zie dat je overigens ook in andere topics hebt gereageerd. Laten we jouw probleem centraal houden in dit topic om niet langs elkaar te praten. Alvast bedankt!

0 Kudos
Edmondo
Level 2
Topicstarter

Dit is wat ik krijg te zien

 

a79f31df-85e2-49ff-a06d-2df731e6b4af.jpeg

da5b14f9-0189-442e-8ba0-5edc85e04aba.jpeg


0 Kudos
Edmondo
Level 2
Topicstarter

ik gebruik alleen tv hiervoor

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Dank voor de afbeelding. In dit geval lijkt er inderdaad iets aan de hand te zijn met een koppeling. Ik heb het direct gedeeld met het onderzoeksteam. Zij gaven aan de oorzaak te onderzoeken. Ik houd je op de hoogte.

0 Kudos
Edmondo
Level 2
Topicstarter
  • Is er al iets duidelijk er word gesproken over onderzoeken  dit kan lang duren als het niet word opgepakt dus weet ik niets als klant die laat je dan maar wachten.
0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Edmondo - logisch dat je toe bent aan een update. Zojuist is het mij gelukt om HBO op te zeggen, hier ontvang je een e-mail van ter bevestiging. Hierna zullen wij HBO weer voor je bestellen. 

Je ontvangt een berichtje van ons zodra je HBO weer kan gaan activeren via je Mijn Ziggo account.

0 Kudos
Edmondo
Level 2
Topicstarter

Zie net dat ik nieuw contract heb staat hbo nog op 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

HBO is inderdaad weer toegevoegd @Edmondo Het is nu nog even wachten tot je de e-mail krijg om het daadwerkelijk te activeren. Zodra je die binnen hebt wil ik je vragen via MIjn Ziggo op een laptop of PC proberen HBO te activeren. Mocht dat niet direct na ontvangst van de activatiemail lukken, dan wil ik je vragen 24 uur later een nieuwe poging te doen. 

 

We horen de uitkomsten graag. 

0 Kudos