de vraag is al eens gesteld, maar wanneer komt Ziggo met een app, waarmee je kunt inloggen op HBO-Max ?
ik heb een overdaad aan apps, waarmee ik niets doe. Bv allerlei Italiaanse zenders, Franse zenders, maar ik heb meer behoefte aan een ruimer aanbod van films en series.
graag reactie.
Opgelost! Ga naar oplossing.
helaas is daar nog niks over bekent
zodra de app beschikbaar komt wordt dat uiteraard op de community gemeld
Meer informatie over de HBO Max app lees je hier:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
helaas is daar nog niks over bekent
zodra de app beschikbaar komt wordt dat uiteraard op de community gemeld
dit antwoord krijg ik al bijna een half jaar.
ik wil graag weten waarom het nu niet geregeld kan worden.
wat is het probleem?
@konimix , het zou zo maar kunnen dat HBO daar niet aan mee wil werken.
HBO max gaat ook al weer samenvoegen met Disney/Discovery, dus voor dat jaartje zou ik als ik Ziggo was er geen aandacht meer aan besteden.
Levert ook alleen maar veel werk op, vaak lopen ook de klachten erg op bij nieuwe apps, dus alleen maar verstandig dat ze dit niet gaan doen.
Als ik het goed heb (weet dat niet helemaal zeker) is er nog geen enkele provider die deze app aanbied op zijn of haar platform.
@amvih KPN gaat dit vanaf September aanbieden dat wordt dan de eerste provider voor Nederland. Dit terzijde.
@konimix de streamdienst maakt de app, deze zal dus bij Ziggo/Liberty Global de benodigde informatie moeten opvragen om een geschikte app voor de boxen te kunnen maken.
Warnermedia/Discovery moet dit dus willen, omdat de provider boxen doorgaans op Linux draaien is het eenvoudiger om het bij Android en IOS te houden, naast Samsungs Tizen en LG Webos.
Feitelijk moeten we deze vraag dus bij HBO warnermedia neer leggen niet zozeer bij Ziggo.
@konimix dit is geen antwoord op je vraag en er zijn vast ook wel meer abonnees die HBO Max en Disney+ via de Mediabox Next of Next Mini willen kijken.
Er twee dingen die je kunt doen:
@Wim C. Je bent uiteraard wel afhankelijk van een internet provider. 😉
Ik weet uiteraard dat je bedoeld niet afhankelijk te zijn van beschikbaarheid van apps op de TV ontvanger van de provider.
Ik begrijp inderdaad het gemak maar ook Ik kijk liever via mijn Smart TV.
Sorry @RoWi.
Er stond: Ikzelf gebruik Apple TV en ik ben niet afhankelijk van een provider.
Daar had moeten staan: Ikzelf gebruik Apple TV en ik ben niet afhankelijk van één provider.
Naast Apple TV zijn er natuurlijk veel andere mogelijkheden; een smartTV is één van de mogelijkheden waardoor je onafhankelijk bent van je provider en jezelf alle vrijheid geeft.
@Wim C. het gaat om de mediabox van de provider in geval van Ziggo de Next en Next Mini daar ben je nu niet afhankelijk van. Wie maar 1 apparaat en 1 afstandsbediening wil gebruiken zal de apps via de TV box van de provider willen gebruiken wat ik op zich begrijp.
Als ik het goed lees bij KPN nog steeds niet via de box, maar alleen via een app op je TV (Samsung, LG of Android tv) of andere apparatuur, maar de KPN box wordt niet genoemd.
@amvih schreef:Als ik het goed lees bij KPN nog steeds niet via de box, maar alleen via een app op je TV (Samsung, LG of Android tv) of andere apparatuur, maar de KPN box wordt niet genoemd.
https://www.kpn.com/televisie/pakketten/hbomax.htm
Zie deze reactie het vervelende is de app komt blijkbaar enkel beschikbaar op een nieuwe box die nog in testfase is.
Wat Ziggo betreft zie ik het voorlopig nog niet gebeuren. Maar wie weet wat er op de achtergrond gebeurd dit zal naar ik verwacht via Liberty Global gaan en alle providers die de Next gebruiken omvatten niet enkel de Ziggo klanten, ook die van Virgin Media en Telenet en noem de andere maar op.
Ik lees zojuist waar VodafoneZiggo geen deal meer heeft met HBO dat Telenet dit nog wel heeft. Daar is een app nog niet noodzakelijk.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.