HBO max start op 8 maart 2022, komt er ook een app van HBO max op de mediabox next?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inmiddels is de app beschikbaar. Meer informatie over de HBO Max app lees je hier:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nog niets van vernomen, dus misschien wel en misschien niet.
Ziggo laat dit pas weten op het moment dat die beschikbaar is.
ik hoop ook heel erg dat wij die app krijgen op de mediabox xl
Graag app 8 maart op mediabox next
Zekers! Laat maar komen deze app op de mediabox next.
Of net als Netflix op een eigen kanaal....App te starten vanaf dit kanaal
Volgens mij is Ziggo op dit moment (as we speak) druk bezig om een Viaplay-app voor de Mediabox Next uit te rollen. Direct daarna zal het Ziggo-team alle zeilen moeten bijzetten om deze app ook geschikt te maken voor de Mediabox XL.
Het zou mooi zijn als de content van HBO Max ook beschikbaar komt, maar op dit moment wordt er harder geschreeuwd om Max dan om HBO Max.
Beste Ziggo,
Weten jullie of jullie nog een HBO Max app voor Ziggo tv maken?
Wanneerkomt er nu de hbo app beschikbaar op de nextbox? Ziggo je laat je wel weer kennen door dit niet snel te regelen
Hbo max is een aanrader! Via de Apple tv 4k kijk ik en samsung tv heeft de app ook.
@Hans Warners schreef:
Wanneerkomt er nu de hbo app beschikbaar op de nextbox? Ziggo je laat je wel weer kennen door dit niet snel te regelen
Dat moet HBO ook zelf nog willen en de technische gegevens / app beschikbaar stellen en de content.
@Anne B weet jij of hier al plannen voor zijn?
Ik zou ook graag de HBO Max app beschikbaar hebben op de Next.
Naast HBO Max zijn er ook nog wel abonnees die andere app’s op hun mediabox willen zien zoals bijvoorbeeld Disney Plus. Ik verwacht niet dat Ziggo dit erg hoog in de prioriteitenlijst heeft staan. Voorlopig zijn de mensen van Ziggo nog wel even druk zijn met het uitrollen van de Viaplay-app èn de Ziggo Go-app waar bij veel abonnees problemen mee hebben.
Het zou fijn zijn als een Ziggo medewerker een status update geeft of en welke apps er toegevoegd worden aan de mediabox next
Dit zou inderdaad heel prettig zijn
Mijn advies is om niet op Ziggo te gaan zitten wachten maar zelf een streamingoptie te kopen. Wij zijn erg tevreden over de Apple TV (wel duur) maar er zijn ook andere opties. Zo gauw een streamingdienst beschikbaar is kun je de app dan installeren en gebruiken.
@iMark schreef:Mijn advies is om niet op Ziggo te gaan zitten wachten maar zelf een streamingoptie te kopen. Wij zijn erg tevreden over de Apple TV (wel duur) maar er zijn ook andere opties...
@iMark daar ga ik wel in mee; het kost een klauw geld maar dan ben je de komende jaren wel onder de pannen. Bovendien ben je onafhankelijk van Ziggo, hoef je niet te wachten op een app op je Mediabox Next en kun je zelf bepalen welke app’s je wel of niet wilt installeren.
Het zou wel voor de klanten prettig zijn om hier snel duidelijkheid over te krijgen. 50% korting aktie (levenslang) op het HBO Max abbo in 2 varianten is tot 31 maart geldig. Dus voor die klanten die de streamingsdiensten via de Next (moeten) kijken is dit een prio om dit voor die sluitingsdatum te weten. Formule 1 is ook verdwenen en door Viaplay overgenomen, dit wordt wel weer door Ziggo aangeboden.
Beste Ziggo
Wanneer komt het op de Next ???
@RHK als je bang bent om het voordeel van HBO Max te missen, dan kun je toch alvast een abonnement nemen?
Stel dat pas na 31 maart de HBO Max app toegankelijk wordt voor de Mediabox Next, dan heb jij alvast je life-time-voordeel. Ik zou het niet moeilijker maken dan het is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.