1
Vraag
2
Reacties
KoenJ

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

HBO Max via klantenservice niet werkend te krijgen

Beste allemaal,

Ook ik loop helaas al een tijd aan tegen de door velen beschreven problemen in het inmiddels gesloten topic "Gratis HBO Max werkt nog steeds niet..". Via de chat met de klantenservice kom ik helaas niet verder en wordt mij steeds verteld dat eraan gewerkt wordt en ik geduld moet hebben. Dit duurt inmiddels al maanden.

Bij het afsluiten van mijn Ziggo abonnement heb ik gekozen voor 12 maanden gratis HBO Max. Dit heeft een aantal weken gewerkt, maar daarna gaf HBO Max opeens aan dat ik geen abonnement had. De 12 maanden gratis HBO Max zijn toen ook verdwenen uit Mijn Ziggo en van de factuur. Via de chat met de klantenservice is dit wel weer deels teruggezet in Mijn Ziggo. Bij 'Televisie' staat nu als pakket '12 maanden gratis HBO Max er weer bij'. Echter, bij 'Streamingdiensten' is HBO Max nooit meer teruggekomen. Na een aantal maanden is dit nog steeds zo.

Omdat er geen enkele voortgang meer is en de klantenservice mij via de chat blijft vertellen dat ik geduld moet hebben en Mijn Ziggo in de gaten moet houden, heb ik helaas geen vertrouwen meer in een oplossing via die weg. Aangezien de moderators hier in de meeste gevallen het probleem wel opgelost krijgen, probeer ik het via deze weg. Zouden jullie mij kunnen helpen?

Groeten, Koen

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78812Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23546Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Kan morgen worden in verband met weekend.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5614Posts
  • 516Oplossingen
  • 1927Likes

Hi @KoenJ 

Jammer dat je geen gebruik meer kunt maken van HBO Max. Ik zie inderdaad dat je hier al veelvuldig contact over hebt gehad. Het probleem dat jij ervaart is er eentje  die we vanaf hier helaas niet voor je oplossen. We houden het bijbehorende ticket natuurlijk in de gaten en komen in de lucht hier bij eventuele ontwikkelingen.