Waarom bepaalt Ziggo welke ( onnodige en trieste) apps er momenteel in hun appstore staan?
Mogen de klanten over de inhoud hiervan geen inspraak hebben? En waarom mogen de klanten niet hun eigen keuze in apps installeren?
HBO Max geeft tijdelijk een zeer aantrekkelijke korting maar door de tegenwerking van Ziggo kunnen de klanten hier geen gebruik van maken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Schoone , gebruik je toch de App Store van je tv. Kun je gewoon van de aanbieding gebruik maken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Schoone , gebruik je toch de App Store van je tv. Kun je gewoon van de aanbieding gebruik maken.
Hoezo kunnen klanten van ziggo daar geen gebruik van maken . Een app op een mediabox is toch niet de enige manier om HBO te kijken?
HBO Max | Een grootse streamingervaring
Wie zegt dat VodafoneZiggo tegenwerkt, wellicht wil HBO Max (Warner media) dit zelf niet. En wat al is aangegeven een abonnement bij een streamdienst afsluiten daar staat een provider buiten.
Het probleem met de boxen van de providers, is dat deze op een uitzondering na niet van Android gebruikmaken want in dat geval zouden we de apps uit de Playstore kunnen installeren.
Aangezien de Box van de provider is, kan en mag deze bepalen wat er wel of niet beschikbaar is.
Zie ook dit eerdere topic van TS.
Ik ben het wel eens met het gegeven, dat op de Next box een x-aantal apps beschikbaar zijn, waar de gemiddelde gebruiker dus niets mee heeft.
Die kan je beter vervangen door apps, die "breed"worden gebruikt, zoals Disney+, HBO Max, F1TV etc
Ik zou graag de motivatie vernemen, waarom er apps bij staan, die voor de gemiddelde gebruiker nutteloos zijn, of heeft Ziggo een marktonderzoek gedaan naar de behoefte / vraag van een aantal apps?
Het gaat erom dat Ziggo blijkbaar sch... heeft aan hun klanten die apps van streamingdiensten willen zzien.
De trieste apps die nu in de appbox staan zijn kansloos en nutteloos. Waarom geen populaire streaming apps?
Hier zo ik graag antwoord op willen hebben, En wie kiest die kansloze apps uit die nu in de appbox staan?
Het heeft 2 jaar geduurd voordat de amazone prime app kwam, Tientallen smeekbedes van Ziggo klanten gedurende 2 jr. Niemand van de moderators kon vertellen waarom de app niet werd toegevoegd en maar opeens na 2 jaar was plotseling uit het niets de primevideo app er. Tot op heden wil of kan niemand zeggen waarom het zo lang duurde
@charleyr diezelfde nutteloze apps zie je ook op de KPN box. Hoe en waarom is mij ook onduidelijk ongetwijfeld een centen kwestie.
Hoeveel nutteloze nooit gebruikte niet te verwijderen apps staan op elke smartphone?
Ik deel het verzoek slechts ten dele. Een TV provider hoeft natuurlijk helemaal geen apps van derden toe te voegen. Elke app is meegenomen, ik gebruik persoonlijk liever een eigen mediaspeler of smart TV, dat komt door mijn slechte ervaring met apps op een box van de provider. De stream dienst moet het zelf ook willen hoe meer verschillende systemen hoe lastiger de ondersteuning.
Ziggo is en blijft een TV provider, dan kunnen ze beter stoppen met lineaire TV en streamdiensten in bundels gaan verkopen.
Wellicht een nieuwe markt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.