Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Schoone
Level 7

HBO Max in appstore

Waarom bepaalt Ziggo welke ( onnodige en trieste) apps er momenteel  in hun appstore staan?

Mogen de klanten over de inhoud hiervan geen inspraak hebben? En waarom mogen de klanten niet hun eigen keuze in apps installeren?

HBO Max geeft tijdelijk een zeer aantrekkelijke korting maar door de tegenwerking van Ziggo kunnen de  klanten hier geen gebruik van maken.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hatolex
Level 16

@Schoone , gebruik je toch de App Store van je tv. Kun je gewoon van de aanbieding gebruik maken.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Hatolex
Level 16

@Schoone , gebruik je toch de App Store van je tv. Kun je gewoon van de aanbieding gebruik maken.

0 Kudos
Ga naar reactie
Steefb
Level 20

Hoezo kunnen klanten van ziggo daar geen gebruik van maken . Een app op een mediabox is toch niet de enige manier om HBO te kijken?

HBO Max | Een grootse streamingervaring

Steefb_0-1647694731353.png

RoWi.
Level 20

Wie zegt dat VodafoneZiggo tegenwerkt, wellicht wil HBO Max (Warner media) dit zelf niet. En wat al is aangegeven een abonnement bij een streamdienst afsluiten daar staat een provider buiten.

Het probleem met de boxen van de providers, is dat deze op een uitzondering na niet van Android gebruikmaken want in dat geval zouden we de apps uit de Playstore kunnen installeren.

Aangezien de Box van de provider is, kan en mag deze bepalen wat er wel of niet beschikbaar is.

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Zie ook dit eerdere topic  van TS.

0 Kudos
charleyr
Level 10

Ik ben het wel eens met het gegeven, dat op de Next box een x-aantal apps beschikbaar zijn, waar de gemiddelde gebruiker dus niets mee heeft.
Die kan je beter vervangen door apps, die "breed"worden gebruikt, zoals Disney+, HBO Max, F1TV etc
Ik zou graag de motivatie vernemen, waarom er apps bij staan, die voor de gemiddelde gebruiker nutteloos zijn, of heeft Ziggo een marktonderzoek gedaan naar de behoefte / vraag van een aantal apps?

Schoone
Level 7
Topicstarter

Het gaat erom dat Ziggo blijkbaar sch... heeft aan hun klanten die apps van streamingdiensten willen zzien.

De trieste apps die nu in de appbox staan zijn kansloos en nutteloos. Waarom geen populaire streaming apps?

Hier zo ik graag antwoord op willen hebben, En wie kiest die kansloze apps uit die nu in de appbox staan?

0 Kudos
Schoone
Level 7
Topicstarter

Het heeft 2 jaar geduurd voordat de amazone prime app kwam, Tientallen smeekbedes van Ziggo klanten gedurende 2 jr. Niemand van de moderators kon vertellen waarom de app niet werd toegevoegd en maar opeens na 2 jaar was plotseling uit het niets  de primevideo app er. Tot op heden wil of kan niemand zeggen waarom het zo lang duurde  

0 Kudos
RoWi.
Level 20

@charleyr diezelfde nutteloze apps zie je ook op de KPN box. Hoe en waarom is mij ook onduidelijk ongetwijfeld een centen kwestie.

Hoeveel nutteloze nooit gebruikte niet te verwijderen apps staan op elke smartphone?

Ik deel het verzoek slechts ten dele. Een TV provider hoeft natuurlijk helemaal geen apps van derden toe te voegen. Elke app is meegenomen, ik gebruik persoonlijk liever een eigen mediaspeler of smart TV, dat komt door mijn slechte ervaring met apps op een box van de provider. De stream dienst moet het zelf ook willen hoe meer verschillende systemen hoe lastiger de ondersteuning.

Ziggo is en blijft een TV provider, dan kunnen ze beter stoppen met lineaire TV en streamdiensten in bundels gaan verkopen.

Wellicht een nieuwe markt.