1
Vraag
2
Reageer en help mee
Sjefske1

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

HBO Max gratis zender pakket - activatie onmogelijk

Sinds mijn abo is ingegaan is het niet mogelijk gebleken HBO Max (wat ik gratis zou krijgen) te activeren. De klantenservice kan dit schijnbaar niet voor me oplossen. Ik heb hier meerdere keren over gebeld, het probleem is bekend zeggen maar een oplossing is er niet,

Ik had voorheen een abo bij HBO Max met levenslange korting en heb dát abo moeten beëindigen om gebruik te kunnen maken van de gratis variant bij Ziggo. Nu blijkt Ziggo niet in staat om het zenderpakket te activeren 😕

Nu is mijn korting weg én ik heb geen HBO max via Ziggo....

Hoe lossen we dit op? 

25 Reacties 25
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14136Posts
  • 1180Oplossingen
  • 6193Likes

Ik zie dat het nog altijd niet actief staat, @Sjefske1  :-(. Sorry hiervoor. Er wordt nog altijd aan gewerkt! 

Om je in de tussentijd toch nog van iets te voorzien, wil ik je graag 3 maanden extra zenders aanbieden. Na die 3 maanden stoppen de zenders vanzelf weer an activatie gaat vanzelf. 
Je mag kiezen uit Ziggo Kids, Ziggo Sport Totaal, ESPN, TV-plus of Film1.  Waar kan ik je blij mee maken? 

Sjefske1
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Met HBO Max

De kanalen die je op noemt interesseren me niet helaas 

😞 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14136Posts
  • 1180Oplossingen
  • 6193Likes

Ah, jammer. Ik had gedacht dat film1 wellicht iets zou zijn, gezien je interesse in HBO max. 
Helaas heb ik geen andere opties. Ik hoop dat het snel opgelost is 🙂 

Sjefske1
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

21 Mei is Dune 2 te zien op HBO Max. Dan zijn we onderhand 5 maanden verder sinds ik klant bent bij Ziggo met gratis zender pakket HBO Max. 

Kan ik 21 mei Dune 2 gaan kijken? Het is toch eigenlijk schandalig dat er geen oplossing voor dit probleem is?

Geef me anders een credit nota van 12*abonnementskosten HBO Max. Dan sluit ik het zelf wel weer af en kan dit topic dicht.

Ik heb er geen vertrouwen meer in om eerlijk te zijn... 

Sjefske1
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

En weer een week verder... 😕 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5306Posts
  • 503Oplossingen
  • 1749Likes

Hi @Sjefske1 

Dat is inderdaad erg zuur, dat er nog niets veranderd is voor je. Hoe graag ik ook zou willen, ik kan dit niet oplossen of versnellen en moet dus opnieuw een beroep doen op je geduld. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic