Wij hebben een HBO Max abonnement, helaas kunnen we deze al een tijdje niet zien. Krijgen steeds weer dezelfde melding: Welkom terug Maaike en dan de optie om het abonnement te verlengen. We betalen deze gewoon en staat ook aangevinkt in mijn.ziggo. Kan dit zsm worden opgelost?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat gek! Ik zie in Mijn Ziggo ook de optie nog openstaan om HBO Max te activeren @Chanowski. Wil je dat eens proberen en de uitkomst laten weten. Mocht dit niet werken, wil je dan een screenshot maken van hetgeen je ziet en die hier delen? Zorg wel dat privacygegevens zoals je e-mailadres niet zichtbaar zijn in het screenshot.
Dit is wat ik zie in mijn.ziggo.
Als het goed is, kun je via "Streamingsdiensten beheren" in Mijn Ziggo ook nog de variant zien waar je HBO Max (opnieuw) mee kunt activeren. Wil je dat nog eens proberen? Als ook dat niet lukt stel ik voor dat ik HBO voor je stopzet en weer opnieuw activeer.
Doe dat voor mij en al die anderen ook even zodat we weer kunnen kijken! Ik heb gisteren met de servicedesk gebeld en die zeiden dat het een bekend probleem is. Ik zie in berichten hier dat het probleem al weken bekend is. Dus oplossen voor iedereen graag.
Dag @JO6652 - ik begrijp dat je ook geen HBO meer kan kijken. Zou je je Community profiel willen aanvullen met je postcode en huisnummer zodat ik alles voor je kan nakijken en de nodige acties kan uitzetten voor je?
Ingevuld
Dankjewel. Ik heb HBO zojuist tijdelijk stopgezet en zal het weer activeren zodra dit lukt @JO6652 . Ik geef je dan even een seintje.
...zodra dit lukt... Dat gaat niet lukken omdat er geen wijzigingen uitgevoerd kunnen worden zolang er een opzegging is. Ik kan ook niets bij bestellen waar ik dik voor zou gaan betalen. Niet erg slim van jullie. Dit is dus een van de redenen dat ik Ziggo opgezegd heb.
Ik zie inderdaad dat er een overstap klaar staat, hierdoor is de actie nu niet volledig uit te voeren. We kunnen dat niet omzeilen.
Ik heb er ook niet om gevraagd om een nieuw abonnement te maken. Ik wil gewoon het oude dat nog een paar maanden geldig is gebruiken.
Dat snap ik @JO6652 Dit is alleen mogelijk als het overstap verzoek geannuleerd wordt. Per wanneer ga je overstappen?
Eind maart. Dat duurt nog wel even. Het is toch idioot dat ik niks kan veranderen? Jullie gooien ons dood met advertenties voor betaalzenders en daar kunnen jullie dus niks aan verdienen als iemand een wijziging heeft lopen. Vraag het de commerciële afdeling maar eens of er een andere oplossing is. Je bent toch gek als je zo omzet asnbhe voorbij laat gaan?
Voorstel om het op te lossen: jullie maken buiten jullie eigen systeem om bij HBO een account aan voor mij. Dit wordt door Ziggo betaald. Dan is mijn probleem opgelost en kun jullie andere klanten laten zien dat je problemen toch op kunt lossen.
Sorry, zoals aangegeven kunnen we de actie alleen uitvoeren als de overstap (tijdelijk) wordt geannuleerd. Zodra de actie is uitgevoerd kan je dan uiteraard een nieuw overstapverzoek door je toekomstige provider indienen. Een andere optie is er helaas niet. Mocht je de overstap (tijdelijk) annuleren, stuur dan een berichtje zodat wij aan de slag kunnen voor je.
Jullie reageren niet op mijn voorstel om het buiten jullie systeem met beperkingen op te lossen. Ik ga niet de overstap (tijdelijk) annuleren. Ik heb geen idee wat voor gevolgen dit verder heeft. Annuleren is hiervoor niet bedoeld.
Jullie hebben het probleem veroorzaakt en jullie gaan het oplossen. Leg dat niet bij de klant neer!
Ik heb een overeenkomst waarin staat dat ik 12 maanden HBO heb. Jullie komen de overeenkomst niet na. Dit is de laatste kans die jullie krijgen om het op te lossen.
Bij niet nakomen van de overeenkomst zal deze ontbonden worden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.