1
Vraag
2
Reageer en help mee
Template

Level 16
  • 2573Posts
  • 64Oplossingen
  • 836Likes

HBO - HBO Max bijna in Nederland beschikbaar.

Voor degenen die HBO missen https://www.hbomax.com/nl/nl

16 Reacties 16
Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Bij de eerste lancering in 6 Europese landen op 26 oktober vorig jaar (Andorra, Denemarken, Finland, Noorwegen, Spanje en Zweden) was er een actie voor nieuwe abonnees, namelijk een levenslang aanbod voor slechts € 4,49 per maand.

Later deze maand gaat HBO Max nadere informatie geven over de prijsstelling. Of in Nederland vanaf 8 maart ook deze bovengenoemde actie zal worden geboden aan nieuwe abonnees is dus nog onduidelijk. Wanneer dat het geval is, ben ik persoonlijk wel geïnteresseerd.

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

HBO Max mag nu wel een beetje haast maken om met prijstellingen van abonnementsvormen te komen. Over 2 weken gaat deze nieuwe streamingsdienst immers van start in Nederland.

Wanneer HBO Max komt met een aanbieding voor starters (zie mijn vorige bericht) overeenkomstig de lancering in 6 andere Europese landen voor een levenslange vaste prijs van € 4,49 per maand ben ik geïnteresseerd.

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2573Posts
  • 64Oplossingen
  • 836Likes

@Zeeburgia 24-02-2022 is er een persconferentie over. 

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

@Template Dank voor deze informatie; ben benieuwd wat er dan zal worden meegedeeld.

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 665Likes

Daar zijn de prijzen dan. Levenslang 50% korting als je vanaf de eerste maand abonneert.

2494670_1
https://static.pepper.com/comments/raw/xNncb/2494670_1/fs/1090x545/qt/80/2494670_1.jpg

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

@AlexHelpt 

Die levenslange korting vind ik een interessante scherpe prijs, zelfs nog 0,50 eurocent goedkoper dan de vergelijkbare levenslange korting in 6 andere Europse landen eind oktober vorig jaar. 

emiliovisser

Level 9
  • 339Posts
  • 31Oplossingen
  • 96Likes

Ter info, nog even de kleine lettertjes 😉

Zolang je je maandelijkse abonnement behoudt. Dit aanbod is alleen verkrijgbaar via HBOMax.com en geselecteerde aanbieders en geldig tot en met 31 maart 2022. De 50% korting is geldig gedurende de gehele looptijd van het abonnement en wordt toegepast op de maandprijs, die op een latere datum kan wijzigen. De kortingsprijs is €2,99/maand voor het Basic-abonnement (normaal €5,99/maand) en €3,99/maand voor het Standaard-abonnement (normaal €7,99/maand). Je kunt je abonnement te allen tijde annuleren.

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Op de website van HBO Max staat nu ook de actiekorting vermeld van 50%.

Je kan nu nog niet een abonnement afsluiten; de actie geldt voor de periode 8 maart tot 31 maart.

Vongole1

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is Ziggo één van deze geselecteerde aanbieders?

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Op 2 september vorig jaar berichtte Ziggo Mariska in het Community:

Volgend jaar zal de samenwerking tussen Ziggo en HBO een nieuwe vorm krijgen. De aanleiding van deze veranderende samenwerking is dat HBO in 2022 haar eigen streamingdienst lanceert in Nederland. We hebben samen de sterke intentie om de content van HBO beschikbaar te houden via Ziggo. Over de precieze vorm van de nieuwe samenwerking zullen we later meer bekendmaken. Ziggo blijft klanten toegang bieden tot hun favoriete content, waarbij gemak voor de klant en de beste kijkervaring voorop staan.

Nu de lancering van HBO Max al over 2 weken gaat plaatsvinden, lijkt het mij dat Ziggo moderators ons zouden kunnen informeren of er een app beschikbaar komt op de mediaboxen. Of vissen klanten met een MediaboxXL opnieuw achter het net zoals dat met de app van Viaplay het geval is?

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Het is inmiddes al zes uur 8 maart, maar nog geen app beschikbaar gekomen.

Ook nog geen e-mail ontvangen van HBO Max.

Mail van 24/2: 

Fantastisch om je hier te zien!

We kunnen niet wachten om je op de hoogte te brengen van het heetste nieuws en de laatste releases op HBO Max. Actie, spanning en veel drama is wat je kunt verwachten, mogelijk gemaakt door het gepassioneerde team hier bij HBO Max.

We zijn snel bij je terug!

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 766Oplossingen
  • 6352Likes

Het is in Amerika  nog steeds de 7e 😁. Via de website kan je ook nog niks bestellen.

@Zeeburgia het is nu 8-3-2022 7:37 voor Android is de app beschikbaar.

En gelukt, gelukkig kan je via de website kiezen voor meerdere betaalmogelijkheden waaronder ideal.

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Inmiddels gelukt om via de website een abonnement af te sluiten en vervolgens de app te installeren.

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 766Oplossingen
  • 6352Likes

Dit is wel jammer ik ging er vanuit dat Doctor Who wel beschikbaar zou zijn dus niet.

Nu heb ik geprobeerd dit te omzeilen met een VPN (Proton) dat werkte niet. 

Het aanbod van HBO Max Nordic wijkt dus af, ook is er verschil in de leverbare kwaliteit en is de framerate getweaked volgens dit tweakers artikel. 

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2573Posts
  • 64Oplossingen
  • 836Likes

@RoWi. wrote:

Dit is wel jammer ik ging er vanuit dat Doctor Who wel beschikbaar zou zijn dus niet.

Nu heb ik geprobeerd dit te omzeilen met een VPN (Proton) dat werkte niet. 

Het aanbod van HBO Max Nordic wijkt dus af, ook is er verschil in de leverbare kwaliteit en is de framerate getweaked volgens dit tweakers artikel. 

VPN van McAfee werkt wel als je het op USA zet.

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2573Posts
  • 64Oplossingen
  • 836Likes

@RoWi. wrote:

Het is in Amerika  nog steeds de 7e 😁. Via de website kan je ook nog niks bestellen.

@Zeeburgia het is nu 8-3-2022 7:37 voor Android is de app beschikbaar.

En gelukt, gelukkig kan je via de website kiezen voor meerdere betaalmogelijkheden waaronder ideal.

Als het hier 7u in de ochten is, is het in de USA in al 01:00AM alleen midden en west-coast niet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic