Vraag
Reacties
Oplossing
Meeder
Level 2

Grote update mediabox xl

Vanochtend kreeg ik de melding dat de grote update klaar staat voor de Mediabox XL.

Nu heb ik op uitstellen geklikt omdat ik in de veronderstelling was dat je hem dan later via het menu kon starten. We hebben nog opnames staan en ik wilde de update eigenlijk komend weekend uitvoeren.

Dit kan dus helaas niet blijkt. Het was mij vooraf niet helemaal duidelijk, ik heb de helpdesk gebeld maar ik kreeg zo'n vreselijk arrogante dame aan de lijn dat ik daar even helemaal klaar mee ben.

Wat ik te horen kreeg is dat de update dan op een moment komt dat Ziggo zelf bepaald en dat je er geen invloed meer op kan hebben. Dat lijkt mij een nogal vreemde manier van werken, klopt het dat je dus overgeleverd bent aan wanneer Ziggo er zin in heeft als je op uitstellen hebt gedrukt?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als je de update hebt uitgesteld, dan komt hij na een niet te bepalen tijd opnieuw.

Niet alle mediaboxen kunnen tegelijk overschakelen, het is niet alleen nieuwe software, maar je wordt ook overgezet op een heel nieuw achterliggend gids en opname systeem met andere verbindingen.

Het updaten kan alleen als de melding weer komt en het systeem er dan de mogelijkheid voor heeft.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als je de update hebt uitgesteld, dan komt hij na een niet te bepalen tijd opnieuw.

Niet alle mediaboxen kunnen tegelijk overschakelen, het is niet alleen nieuwe software, maar je wordt ook overgezet op een heel nieuw achterliggend gids en opname systeem met andere verbindingen.

Het updaten kan alleen als de melding weer komt en het systeem er dan de mogelijkheid voor heeft.

0 Kudos
Ga naar reactie
Duc44
Level 1

Ik heb dit ook, midden in het Journaal kwam de betreffende mededeling, bijzonder ongelegen. Volgens de volgende mededeling zou de update weer verschijnen bij de volgende opstart van de Mediabox, ook op de site van Ziggo staat dit een aantal keren. Mag ik misschien zelf bepalen wanneer de update wordt geinstalleerd? Ik heb hier niet om gevraagd, Ziggo neemt zelf de beslissing en het zou normaal zijn dat de klant enige zeggingsbevoegdheid zou hebben bij het bepalen of en wanneer het uitkomt om de update te installeren.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

De communicatie hieromtrent is zeer onhandig, helemaal mee eens.

0 Kudos