Na het verlaten van de Netflix app op de Next, soms groen scherm. Vandaag 2x. Remedie TV opnieuw starten. Wat kan dit zijn? (Zie bijlage)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Meestal is dit een HDMI kabel/aansluiting probleem.
Apparaten uitzetten en de HDMI kabel omdraaien en de stekkers weer stevig in de apparaten duwen, vaak pakken de verbindingen dan wat beter.
Hey @hans6011,
We zijn benieuwd of je al tijd hebt gehad om de tip van Bert uit te testen, laat je het weten?
Kabels zijn vernieuwd en goed. Laatste standaard. Niet de duurste maart ook niet de goedkoopste.
Goed dat je nieuwe kabels gebruikt 🙂 Heb je de stappen van Bert al geprobeerd? Kun je de mediabox Next eens resetten door 5 minuten van de stroom te halen en de coaxkabel en HDMI kabel loskoppelen. Hoe gaat het dan?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.